marți, 15 octombrie 2013

Review: Luciu de buze Big Bang Gloss - Miyo

Buna fetelor!

Fiindca am unghiutele mici, in ultima vreme v-am vorbit mai mult despre produse de make-up si sper sa va placa, fiindca nu am terminat, mai am multe produse cu care sa va fac cunostinta. :) Insa vor urma si manichiuri, desigur.

Astazi va voi vorbi despre un luciu de buze care m-a cucerit - Big Bang Gloss de la MIYO.

Nuanta 04 Dirty Nelly este un roz prafuit, care mi se potriveste foarte bine. Nu vreau sa fiu modesta, fiindca culoarea e tare frumoasa si sunt sigura ca se potriveste mai multor nuante de ten. :)

Pro:
- Culoare superba, produs pigmentat - combinatia perfecta. :)
- Ambalaj - transparent cu inscriptii negre si capac negru lucios. Imi plac gloss-urile care imi permit sa vad produsul.
- Aplicatorul - are o pensula lunga, usor flexibila, care imi place mult, mult, mult. 
In plus, are un orificiu prin care trece gloss-ul - nu stiu cum sa va explic la ce ma refer, dar cred ca stiti toate cum se intampla sa scoateti mai mult produs care nu mai intra in tub sau sa iasa produs cand bagati aplicatorul inapoi in tub. Ei bine, la acesta nu se intampla astfel de neplaceri.
- Miroase dulce, a ciocolata si nu are gust de chimicale [nu va inchipuiti ca il mananc - desi miroase tare tentant, insa vreau, nu vreau, tot ii simt gustul]. Ii ador mirosul!
- Avand in vedere calitatea produsului si pretul accesibil, spun ca raportul calitate-pret este foarte bun - ador gloss-urile pigmentate. :)
- Cantitatea este de 10ml.

Contra:
Nu gasesc nimic de obiectat, poate doar faptul ca detin o singura nuanta. :))

Va place nuanta aleasa de mine?
Ati folosit produsele MIYO? 
Pe site-ul Magiq.ro gasiti doua game de produse de make-up: MIYO si Pierre René - ambele fiind fabricate in UE si nefiind testate pe animale.

Va pup, sa aveti o zi cat mai placuta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...