vineri, 4 octombrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 17

Buna fetelor!

Dupa cum ati observat probabil, la imbulinarea aceasta chiar am imbulinat-o, deoarece am avut cateva probleme cu cititorul de card. A avut chef de joaca, insa dupa insistente, am reusit sa-l pacalesc si sa scot pozele.

M-am tot gandit ce model sa abordez pe unghiutele mele scurte si ce culori. Voiam neaparat alb, negru si rosu, insa am adaugat si putin argintiu. Teoretic bulinele de la baza unghiutelor trebuiau sa fie mai mari, insa socoteala de acasa nu se potriveste intocmai cu cea din targ.
Totusi mi se pare ca modelul se potriveste bine unghiutelor scurte, ori poate incep eu sa ma obisnuiesc cu ele si sa-mi fie drag sa le imbulinez. Fiindca trebuie sa recunosc ca atunci cand am unghiile scurte, nu prea am chef de jpaca pe ele.. :)

Sper sa va placa imbulinarea mea si va invit sa le vizitam pe fetele mele dragi, Alexia si Dee, sa vedem cu ce ne asteapta.
Va pup cu drag, sa aveti o zi cat se poate de calduroasa [eu ingheeeet!]!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...