vineri, 18 octombrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 18

Buna fetelor, primiti cu imbulinarea? :)

Astazi va scriu din pat, racita, adormita..dar imbulinata! 
Alaturi de scumpele mele Alexia si Dee,  am hotarat ca astazi sa va prezentam manichiuri cu buline roz, deoarece este luna cancerului la san si am vrut sa ne implicam si noi putin.
Eu am ales mai multe nuante de roz si am facut semnul campaniei cancerului la san.

Sper sa va placa imbulinarea mea.
Rozul pal este Empowerment - China Glaze, aplicat peste un strat din oja alba CR. Bulinele de pe inelar au fost facute cu o oja nisipoasa roz Tribal, iar cele roz fuchsia cu Miss Sporty 347.
Pe unghiutele pe care am facut buline fuchsia am aplicat si top coat Nubar, dupa cum se observa nu am asteptat suficient sa se usuce bulinele si au luat-o putin la fuga.. Sa-mi fie cu iertare de aceasta data. :)


Va doresc sa aveti parte de o zi calduroasa, la mine este innorat si mohorat, asa ca tot ce imi doresc este sa lenevesc in pat, la caldurica, cu o carte buna alaturi.
Voi cum va veti petrece ziua?
 Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...