marți, 8 octombrie 2013

Review: Mascara Essence Get Big Lashes Triple Black

Buna fetelor!

Am lipsit in ultima vreme, imi cer scuze, am tot avut probleme, ba cu una, ba cu alta, insa voi recupera.
Astazi vreau sa vorbesc despre noua mascara Essence Triple Black, care face parte din gama Get Big Lashes, la fel ca cea de-a doua mascara, Volume Boost, primita gratuit. M-am bucurat mult ca am fost aleasa pentru testare de catre e-cosmetic si le multumesc pe aceasta cale.

Mascara Triple Black
Pro:
- Ambalajul - zau, ador movul, ce as putea sa cer mai mult?! Plastic solid, mov cu roz, arata vesel.. Imi place. :)
- Periuta este usor curbata si destul de mare, insa nu m-am murdarit.
- Culoarea - este un negru intens.
- Aplicat intr-un singur strat, efectul este unul natural. Nu se faramiteaza de-a lungul zilei.
- Raportul cantitate[12ml]/pret este unul foarte bun.

Contra:
- Ofera volum genelor, insa nu vad efectul de volum maxim, cum este descris pe site.

In concluzie, eu as spune ca este un rimel bun ce merita incercat.
Asa arata aplicat intr-un strat:
Iar asa aplicat in doua straturi:
 
Mascara Volume Boost
- Nu am facut swatch, insa va spun ca acesta imi place mai mult decat fratiorul mov. Periuta de forma ovala, ia cantitatea potrivita de produs si chiar se observa un efect de volum. 
Este tot negru intens si ramane pe gene intreaga zi, fara sa se faramatize.

Daca sunteti in cautarea unui rimel ieftin si bun, eu va recomand cu drag pachetul pe care il gasiti aici la pretul de 12,80lei. Parerea mea este ca merita, setul este avantajos si nu pierdeti nimic daca le incercati, unul tot va fi pe placul vostru. :)

Va tenteaza sau le-ati incercat deja?
Pupici!

P.S.: O alta serie de reduceri, care mai de care mai ispititoare! Click aici!
Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...