miercuri, 16 octombrie 2013

OOTD: Hello, beautiful autumn!

Buna fetelor!

Toamna isi intra in drepturi, ba aveam zile calduroase, ba zile ploioase. Insa nu ma pot plange, a fost destul de frumos in ultima vreme si am fost fericita ca mi-am putut imbraca ultima jacheta achizitionata.
Duminica a fost placut afara, soare si vant caldut, asa ca ne-am oprit prin parc ca sa facem niste poze.

Imi place tare mult jacheta gri cu blanita alba si am asteptat-o nerabdatoare. Am ales marimea M, ca de obicei, si mi-a fost putin larga, insa domnul croitor a rezolvat-o repejor. A stramtat-o putin cam tare jos, dar pot sa o inchei si sper sa mai cedeze putin.
Materialul e bun, nu face scame, e lucrata frumos si e perfecta pentru toamna [are captuseala, dar nu groasa].
Am purtat-o cu puloverul meu preferat, blugi skinny si sneakersii dupa care am suspinat atata vreme.
V-am spus ca ador blugii si ii port zilnic, mai ales de cand s-a racit vremea. Imi place mult cum se potrivesc cu sneakersii.

Imi place vara fiindca ador caldura, insa imi ador si jachetele si paltonasele si ma bucur ca le pot purta. La iarna insa va fi mai grav.. :))




Voua ce jacheta va atrage atentia de pe site? Eu as vrea una mai groasa, pentru iarna. Deja simt frigul..
Va pup, sa aveti o zi insorita!

P.S.: Va plac pozele mai mari? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...