joi, 24 octombrie 2013

Review & NOTD: Tribal Liquid-Sand Nail Polishes

Buna fetelor!

Intr-o imbulinare am folosit setul de 4 oje Tribal cu textura nisipoasa si v-am promit ca revin cu un review.
Asadar, astazi va vor arata micile nisipoase care pot fi gasite in set de 4 pe Born Pretty Store.
Sunt mai multe seturi disponibile, eu l-am ales pe acesta fiindca avea doua nuante de mov, plus auriu - imi doream mult, si o nuanta frumoasa de roz.

Fiecare sticluta contine 6ml de nisip magic, plin de culoare si sclipici. Textura densa; pensula lata care permite aplicarea usoara. Eu le aplic in doua straturi, desi s-ar descurca si in unul mai consistent.
Cea aurie arata perfect folosita cu o oja rosie, de fapt, cred ca asta voi purta in apropierea Craciunului.
Cea mov cu particule mari de sclipici se vede tare frumos pe unghii. La fel si cea roz, care are straluciri reci, usor albastrui..
Cea mov inchis e singura care nu prea imi e pe plac, am impresia ca se aplica mai putin frumos si se usuca prea greu.


Le-am folosit la o imbulinare, dupa cum va spuneam, si mi-a placut mult sa ma joc cu ele. Imi place textura si efectul.

Voi ce spuneti, va plac? Detineti astfel de oje?
Care va face cu ochiul din setul meu?
Pentru a vedea si restul seturilor, dar si pretul [transportul este gratuit], aruncati o privire aici. Daca folositi codul TXL91 veti benefia de 10% reducere la orice comanda, indiferent de valoarea ei.

Va pup, sa aveti o zi minunata!

P.S.: Noi reduceri tentante! :D

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now: http://ow.ly/q3bMV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...