luni, 13 iunie 2011

Blogger Luxury Award

Hello!
Azi voi onora doar unul din tagurile primite in ultima vreme, va rog sa fiti indulgente.
Blogger Luxury Award
L-am primit de la Madlen, Laura si  Emm@, carora le multumesc foarte frumos, sunt niste dragute!:*


Reguli:
1. Link catre persoana care ti l-a dat.
2. Spune 7 lucruri despre tine.
3. Da-l mai departe altor 15 bloguri.
4. Anunta-i pe cei/cele carora l-ai dat.


1. Am facut asta.


2. Oare ce sa mai spun?:))
- Sunt slabanoaga .. rau!
- Imi plac floricelele din rasina :))
- Ma plictisesc cam des
- Locuiesc cu bunica mea
- Mereu intarziu..daca ajung la fix, ceva n-a mers bine! :))
- Sunt foarte friguroasa, deci imi place caldura..dar in ultimul timp mi-as fi dat pielea jos, doar sa ma aerisesc.
- Cred ca nu sunt o persoana prea buna..ma enervez foarte repede in ultimul timp.. :(


3. Il dau mai departe tuturor din blogroll - cred ca sunt ultima care onoreaza acest tag, asa ca nu dau nume. Daca totusi nu l-ati primit, as fi cea mai fericita sa-l preluti de la mine!


Pupici!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...