vineri, 24 iunie 2011

MiniReview: Oriflame - Crema matifianta pentru tenul gras cu probleme

Buna dragelor!

Am testat aceasta crema cateva zile, mai mult de o saptamana, asa ca va pot spune impresiile pe care mi le-a lasat.
Pe ea scrie asa:
Shine control cream
-Mattifying effect
-Regulates sebum
-Target pores
Hidrateaza, reduce instantaneu stralucirea tenului si previne aparitia cosurilor.

In primul rand, precizez ca tenul meu este mixt cu tendinta acneica.
Imi place mult mirosul, nu e puternic si e frumos. 
Ori mi se pare mie, ori chiar aplic mai multa crema fata de altele, la cantitate ma refer. Se absoarbe complet in cateva minute.
Cand am aplicat-o singura [fara nimic peste] a matifiat foarte bine cam 4 ore, apoi a inceput sa-mi luceasca tenul usor. Cu fond de ten peste [Infaillible - L'oreal] a matifiat mai bine de 5ore  tenul, fara sa aplic pudra.
Porii mei se vad la fel ca inainte, iar daca are sau nu efect asupra cosurilor nu-mi pot da seama inca.
O s-o vad cum se comporta si cand e mai cald afara, zilele acestea am stat in casa, asa ca nu am "murit" de caldura.


Noapte buna! Pupici!

4 comentarii:

  1. Si eu am vrut sa incerc aceasta crema dar nu eram sigura:-? dar dupa spusele tale pare un produs foarte ok si am sa il achizitionez si eu.Multumim pentru review,esti o scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu o am,dar nu rezista asa mult,maxim 2 ore,si am tenul la fel ca si al tau,mixt.La mine singura rezista 1 ora,iar cu fond de ten(accord parfait)rezista 1 ora jumatate :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. ♡ Delia - Eu zic sa mai cauti pareri, la fiecare persoana actioneaza diferit. Mie imi place cum e, iar pentru pretul ei e chiar ok. Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. PreciousBoutique - Chiar Accord parfait am folosit astazi si tot cam 4 ore a rezistat fara sa-mi luceasca fata. :)) Ciudat, dar e normal totusi.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...