vineri, 3 iunie 2011

Cercei..mari!♥♥♥

Hello!
Da, azi am fost incredibil de rea! Si totusi..tot eu m-am ales cu lucruri frumoase [si cu un portofel cam gol]. :))
Cautam cercei roz-fuchsia (eu nu mai aveam cum sa comand astfel incat sa-mi ajunga materialele la timp), mari/lungi - sa mearga cu rochita de la nunta, insa cum n-am gasit am dat peste altii si s-au lipit de mine. Serios, eu n-am nicio vina! Imi plac mult, mult de tot! Si de cand i-am vazut stiam cum ii pot face perfecti pentru ce am eu nevoie. Am luat si o pereche bronz, pe care ma gandesc sa o vand, insa ... ma mai gandesc. :))
Imi lipsesc pozele before, au iesit tare neclare.
Sper sa va placa, eu ii ador!♥

Cei bronz:




Si o poza cu inelul care ma va insoti la nunta [nu mai aveam floare fuchsia, dar cred ca oricum arata mult mai bine pe negru].
Va pup!


Va las cu noua mea obsesie :) Big Merci Iulia, pentru ca mi-a aratat-o!:*

12 comentarii:

  1. Fata sunt superbi,mai ales cei de bronz.Nice job!Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci....sunt lesinata langa monitor...pana sa citesc am vazut pozele, si ma gandeam la cei fuchisia "ce misto ar fi pe alb, ca albi n-am" si imediat vad mai jos cu alb :) Sunt frumosssiiiiiiiiii!!!!!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place melodia...am si eu o melodia postata pe pagina vezi daca iti place :> ...cerceii de care ti-ai luat tu..am si eu stii ca am facut o postare...si ziceam ca nu-mi place golul ;)) i-am purtat o singura data si gata nu-mi mai plac :D...sunt cerceii care se ''lipesc'' de mine pentru totdeauna si cerceii care dupa a doua purtare ii tin la naftalina ...dar cand ai nunta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura - Merci frumos, ce draguta esti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ramona - Mi-ai dat o idee. O sa vad ce mai reusesc sa fac cu alb, dar sa comand flori mai intai, ca iar n-am. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Beauty-s - Acum am cautat postarea si intr-adevar, sunt acelasi model :)) Floare difera la ai tai, e mai frumoasa cred eu:P Din pacate nici eu n-o sa-i mai port, fix 3 ore i-am purtat. De vreo 2 saptamani ma tot supara urechile, tb sa fac o pauza in care sa nu mai port nimic..O sa-mi iau o pereche de argint, ceva mic -stelute/inimioare/floricele :))
    Nunta a fost ieri, am stat pana la 5 si ceva azi dimineata:P
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. aha nebunatico ai fost la distractie ...:p ma gandeam cum de imi raspunzi tu asa greu :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Macar o data pe an sa ies si eu undeva..macar la o nunta:)) Mi-a prins bine sa topai putin, desi am avut parte de unele chestii nu prea frumoase. Acum m-am intors la starea mea de plictiseala acuta.. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. uei ..da` puteai sa incerci sa pui o camee in loc la chestiile alea de jos..:D
    oricum sunt frumosi:D dar cand i-am vazut m-au dus la camee :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Uei scumpa, chestiile alea de jos de metal [is flori totusi:P] erau lipite/sudate pe cadru, n-am cum sa le iau de acolo;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. bine ai facut ca nu le-ai luat jos(se poate dar tb insistat),dincolo de floricica de metal e o pata mare neagra si urata,au fost suflati cu tot cu floricele,pata ajungang si pe rama exterioara deci treaba cu camee nu e buna,sunt f draguti si asa:P

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici nu i-am analizat bine sa vad, dar e bine de stiut! Oricum n-aveam de gand sa o dau jos, arata bn si asa:P Merci ca mi-ai zis ce e dincolo de floare!:))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...