sâmbătă, 25 iunie 2011

Review: Tus de pleoape Kallos

Buna dragelor!
Azi vreau sa va vorbesc putin despre tusul de la Kallos. 


Imi place pensula, e subtire si precisa, poti trasa atat linii subtiri, cat si linii mai groase. Daca faci liniile mai groase, trebuie sa lasi cateva minute tusul sa se usuce; daca ai pleoape lasate trebuie mare grija, risti sa faci linii duble. 
Culoare - e chiar un negru intens.
Pret: 7.70 lei
De rezistat, chiar rezista. M-am facut azi dimineata pe la ora 10 si inca nu s-a clintit de la locul lui. Aveam si farduri [si primer] inainte sa ma fac cu tusul, asta a ajutat. Cand l-am incercat pe pleoapele "goale" [fara sa pun absolut nimic inainte sau peste tus] s-a cam ..cum sa zic?.. miscat de la loc si chiar s-a imprimat si pe partea de sus a pleoapei, deasupra pliului [linii duble deci].
In concluzie, imi place acest tus, ma bucur ca l-am cumparat si il voi folosi cu placere, mai ales ca n-am mai folosit tus de anul trecut, pentru ca imi curgeau lacrimi si mi se stergeau toate tusurile sau ma trezeam cu codite duble. :))

Va pup, o seara frumoasa sa aveti!

10 comentarii:

  1. eu am de la oriflame baolishi si elf,daaar...nu stiu sa fac codita la capat si doar asa linie trasata nu mai vreau sa fac:((

    RăspundețiȘtergere
  2. Madlen - Cu greu invat si eu iar sa o trasez corect, am pleoapele lasate si e greu sa localizez unde trebuie plasata, daca e prea sus arata ciudat cand se lasa partea de sus a pleoapei peste partea de jos, iar daca e prea jos iar n-arata ok. N-am facut poze azi, dar o sa fac alta data, se vede tusul si pozat cu telefonul.:))
    De la Baolishi aveam si eu, dar se lua bucatele [cum sare lacul de unghii] daca dadeam cu fard peste. Si de la Oriflame il aveam pe cel lunguiet, tip carioca, cred ca a fost primul meu tus. Mai am 2 de la Orflame, unul negru cu slicipici si unul albastru metalic cu sclipici. Sunt ok, dar pensula tip carioca e mai greu de manevrat.
    Vai, ce comentariu lung am scris. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt genul de persoana care foloseste eyeliner zilnic.Nu as putea fara . Cel de la Kallos era si preferatul meu pana l-am"intalnit "pe cel de la farmasi .Mi se pare mai bun ...si e la un pret foarte accesibil .Am incercat si mai scumpe , dar nu mi-au placut. Cele de la elf..sunt jale. Mi-am luat toate culorile de eyeliner gel si am fost profund dezamagita.
    Cat despre trasarea liniei ...e specialitatea mea:)).In mai putin de 60 de secunde pot sa-mi fac ambii ochi :)) .Ask Madlen :P

    RăspundețiȘtergere
  4. hih mie mi plac alea de la orifl.ca eu pe alea le manuiesc mai easy decat pe cele lichide:-s.ma gandeam sa fac cu fard negru forma si apoi sa dau cu tus daca iese ok...si eu am pleoape lasate:|...nimic nu se vede.si fardul trebe sa l urc mai sus dupa cum imi tot zice cineva,dar nu stiu cum va arata.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Miss Z - Asa il foloseam si eu inainte, zilnic. Dar din cauza lacrimatului, am trecut pe creion si cu ocazia asta am invatat sa-l folosesc, inainte niciodata nu reuseam sa trasez linia subtire, chiar deasupra genelor. Atat ca nu puteam face codita, iese prea groasa cu creionul. Eu nu gasesc decat lacuri Farmasi la mine si chiar imi doream sa incerc tusul si un fond de ten, dar de cand au "explodat" preturile pe site..m-am calmat.
    Si eu reusam linia inainte, dar acum m-am dezobisnuit, plus ca la pleoapele mele e mai greu. Felicitari ca reusesti asa repede, eu mereu trebuie sa ma uit cum am facut-o la primul ochi, altfel risc sa o duc la unul mai sus decat la celalalt. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Madlen - Si mie imi placeau pana am dat de pensula. :)) Merge bine treaba cu fardul, sa stii. Avantajul la cele cu pensula e ca poti fac codita mult mai subtire, la cele tip carioca e mai greu, de obicei iese mai groasa.
    Arata bine fardul urcat mai sus, sa stii. Nici nu e asa greu. Imi pare asa rau ca n-am camera. :( Am niste look-uri mai vechi, dar nu m-am gandit niciodata sa le postez, nu cred ca ar ajuta pe nimeni, ca-s facute in joaca. :))
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. AM auzit multe chestii bune de eyelinerul asta, ar trebui sa-mi iau si eu unul..desi nu stiu unde gasesc produse Kallos :-?. Eu de 1 an si ceva folosesc mai mult eyeliner gel din cauza problemelor cu lacrimatul :( pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Special K - La mine se gasesc destul de usor, in schimb la Farmasi gasesc doar chestii pentru unghii. :)) Eu-mi doresc sa-l incerc pe cel de la Farmasi, plus unul gel, n-am incercat niciodata.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu mi l-as lua, dar la fel, nu stiu unde sa-l gasesc. Daca il vad, clar il iau, e si ieftin. Il ador si eu pe ala de la Farmasi, dar nu-mi place ca se usuca foarte mat si nu e negru intens.

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anda Zelenca - Sincer, habar n-am cat de mat se usuca, dar clar imi place asta. :)) Si e negru intens. Sper sa-l gasesti, sunt curioasa daca-ti place!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...