luni, 20 iunie 2011

Concurs Sigma Travel Kit!

Sunt foarte fericita ca va pot invita la un nou concurs Sigma!
Pentru detalii dati click aici! Nu castiga cine strange cele mai multe like-uri, e pe baza de barem. Sper sa va inscrieti in numar cat mai mare!
Mult succes!
Pe langa faptul ca primesc acest kit, azi am fost foarte norocoasa si am castigat setul de mai jos. Chiar am motive de fericire!
Tot acum as vrea sa va multumesc din suflet ca ma urmariti si ca va place blogul meu! Am 101 followeri, ceea ce ma bucura enorm! Va multumesc din suflet!



2 comentarii:

  1. :*:*:* esti o dulce Alexantza! Ma bucur asa tare ca ai castigat si ca ai primit kitul ala :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand dorm, Iulia!:)) Tu esti o dulce!:*:*:*
    Si eu ma bucur, inca ranjesc!:))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...