joi, 23 iunie 2011

Comanda Cool Cosmetics

Hello!
Dupa cum am spus ieri, urmeaza o noua postare cu si despre Cool-Cosmetics. Nu o sa va vorbesc despre produse, pentru ca nu le-am testat suficient. O sa revin cu pareri mai incolo. 
Am luat asa:
-tester fdt Bourjois Comme apres 10 heures de sommeil -71 abricote clair
-tester fdt Bourjois Healthy Mix - 51 light vanilla
-tester fdt L'oreal Infaillible - 015 porcelaine [e alb:X]
-ruj lichid N.Y.C. - nuanta Anne
Am incercat sa va arat si cum sunt fondurile de ten, dar "datorita" telefonului meu nu cred ca intelegeti mare lucru.. Fondurile de ten sunt pe maina in ordinea in care sunt in poza. Pe prima linie Bourjois Comme apres 10 heures de sommeil, pe a doua Healthy Mix, iar pe ultima L'oreal Infaillible.

Am uitat sa pozez rujul, se vede ca nu mi-a ajuns la suflet. :)) E o nuanta draguta, dar nu cred ca mi se potriveste. Imi place mult cum arata in tub. :))


Va spun din nou ca Andrada e o tipa foarte, foarte draguta. Mereu ma uimeste bunatatea si calmul ei. Stiu eu ce vorbesc!:))


Voi ce v-ati cumparat in ultima vreme? Pupici!

2 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere!

    Eu sunt in cautarea unui ruj hidratant de un rosu cat mai pur, deschis sau inchis. A avut Andrada,il vazusem intr-o seara pacat, pt mine evident, ca a doua zi era deja rezervat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Da, la Andrada trebuie sa fii pe faza, am mai pierdut si eu de cateva ori produsele pe care imi doream sa le testez.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...