joi, 16 iunie 2011

Cercei modele unice

Neatza [pt mine inca e dimineata]!
Nu ati prea vazut la mine modele unice, desi de foarte putine ori am reprodus un model exact la fel, cred ca de maxim 5 ori! La cercei ma refer, la inelele cu flori nu prea aveam ce sa schimb, decat culoarea.
Stiti de ce am evitat? Nu inteleg o chestie. Multe fete [nu dau nume, dar sigur ati vazut] spun ca fac modele unice si pun un pret mai mare, tocmai din acest motiv. Ei, dar cand cineva ii cere unei astfel de fete sa-i refaca un model, fata nu zice nu, dar zice ca e asemanator.Unele le fac chiar identice, dar nimeni nu zice nimic.
De aici rezulta ca - daca schimb o margea de 4 mm si pun una de 6 mm, in opinia unora, e asemanator, dar nu identic. Stiu, identic-identic nu e, dar e identic-asemanator in opinia mea. Eh, de asta am evitat eu modelele unice.
Deci, va intreb pe voi, daca de exemplu schimb o margea rosie si pun una alba[sau alb cu rosu sau orice alta culoare], si asta sa fie singura schimbare, modelele sunt unice?:)
Si modelele ce vi le prezint acum as putea sa le refac, dar nu as folosi aceleasi accesorii, sa se diferentieze cumva, altfel de ce sa-l mai pun ca fiind unic?!

Pupici, va las ca am examen mai tarziu si sunt bota!:))

14 comentarii:

  1. Wai :X Prima pereche e to die for ! <3
    Iti dau dreptate in ceea ce priveste faza cu unicitatea ;)), la fel cred ca e si cu machiajele.Nu ma copiaza, ca shimba culoarea din coltul intern al ochiului :* :)))
    Pup you dulcico!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci frumos, esti o scumpa!:*
    Exact comparatia pe care o folosesc si eu ai spus-o! Deci la machiaje ne putem inspira dela oricine si oriunde ca nu se supara nimeni, punem link si e ok. Dar daca la cercei te gandesti sa te inspiri de la altcineva, cred ca ti-ar sari un alai intreg in cap!:))
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Adorabili,intotdeauna mi-au placut genul acesta de cercei 8->

    RăspundețiȘtergere
  4. pai modelul e model.. si culoarea e culoare :)) deci culoarea schimbata nu inseamna si model schimbat :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar sunt foarte faini...mie imi plac a doua pereche, am ce am eu cu movul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Se poate numi unis daca nu exista mai mult de 3 bucati in lume. Asta in cazul bijuteriilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Miuri - asa gandesc si eu, dar se pare ca alte fete au alta parere!:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Scorpie din '83 - Si mie imi place a douia pereche tot din cauza movului si a argintiului, insa si prima e tare interesanta, mi-au placut mult cadrele. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Chocolate - Asta n-o stiam. Trebuia totusi sa fie o singura bucata. :)) Dar oare chiar raman unice modelele astea? Nu-mi vine sa cred. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Modele unice, un cuvant greu de spus in viata, desi nu sunt adepta uacestui lucru, deoarece nu prea exista, in ziua de astazi totul este copiat de la stiluri, cuvinte pana la machiaje si bijuterii... ca sa nu mai spun de haine. :P

    Treaba pe care o faci este minunata!!

    Mult succes in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Haine si Accesorii - Da, aproape totul e copiat..
    Esti o scumpa! Merci din suflet! Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...