duminică, 12 iunie 2011

Little Blog Sale

Buna din nou!:)
Pentru ca vreau neaparat sa-mi indeplinesc un "visulet", sa-mi cumpar ceva la care tot visez de multa vreme, am decis sa fac un mic blog sale cu niste produse la care ma indur sa renunt.


Reguli:
-produsele se expediaza prin Posta Romana
-plata se face in avans in cont bancar [transfer ING sau depunere de la ghiseu BT]
-taxa de transport este de 3 lei


1. Pudra stralucitoare pentru fata, gat si decolteu Oriflame - 15 lei


- detalii aici
-carcasa are zgarieturi, dar pudra este putin folosita
- expira in 06.12


2. Fond de ten Wonder Finish de la Maybelline nuanta Ivory - 24 lei [cadou tester Bourjois Healthy Mix light vanilla[nu e nou]+luciu de buze Avon glazewear nuanta Rave[doar incercat]]


-am vorbit despre el aici
-v-am zis ca-mi place, dar parca nuanta nu e tocmai buna pentru mine acum
-folosit de maxim 4 ori, altele sunt pe drum si n-as vrea sa-l tin sa zaca pe dulap

3. Lac de unghii Graffiti de la Flormar nuanta 02[albastru] - 11 lei


-review aici
-incercat pe 4 unghii 


4. Cercei mari argintii - 12 lei


-vi i-am prezentat aici
-i-am purtat mai putin de 3 ore si presimt ca nu voi mai avea ocazia sa-i port






Pupici! Ma tot gandesc ce-as mai putea pune, chiar vreau sa reusesc ceva!:)) In caz ca mai gasesc, editez postarea. :)

6 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...