marți, 21 iunie 2011

Shopping..

Hello again! :)
Am vazut ca majoritatea fetelor fac postari de tip "Haul", asa ca am decis sa va arat si eu ce prostioare cumpar. O sa va si povestesc despre ele pe parcurs, poate intereseaza pe cineva, mai ales ca au preturi accesibile. :))
Am luat asa:
- sampon antiseboreic [Favisan]
-sapun lichid [Cien] :X
-crema matifianta pt. ten gras cu probleme  Pure Skin [Oriflame]
-rimel Wonder Lash [Oriflame]
-tus de pleoape [Kallos]
-sampon pentru par gras [Cien] - l-a luat buni, dar il testez si eu.






Mai am niste produse de la Andrada [Cool Cosmetics], urmeaza alt post pentru asta.


Pupici!

12 comentarii:

  1. Salut...
    Sunt curioasa cum este acea crema matifianta de la Oriflame.....
    te invit si pe la mine http://danielaelenuca.blogspot.com/, te pup Daniela

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Daniela!:)
    O s-o mai folosesc maine si apoi voi scrie niste impresii despre ea, sa-mi pot da seama daca are vreun efect.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu as fi curioasa cum este crema matifianta de la Oriflame...poti sa o folosesti mai mult timp, macar 1 saptamana , asa o sa-ti faci o parere despre ea...oricum, asteptam ;)

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Scorpie - Ce ciudat trebuie sa ma adresez:)) O am deja de cateva zile si am folosit-o, oricum vor fi impresii, pentru review trebuie testat mult mai serios orice produs. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere, Ale :) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. SuperficialBeauty - Merci scumpo :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Rimelul de la Kallos il am si eu ...e asa si asa ..negrul este intens dar nu rezista mult pe pleoape,la un moment dat se comporta ca un creion aplicat pe pleoape fara baza...:* oricum sa le stapanesti sanatoasa pe toate

    RăspundețiȘtergere
  8. Beauty-s - E tus al meu, am scris sus:P Rimel de la ei n-am avut.
    Merci frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexantza, cum e samponul? Functioneaza? As fi curioasa sa-l incerc. Cat a costat si de unde l-ai luat?:D
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anda - La mine nu functioneaza, cel putin nu inca. Tot la doua zile imi spal parul. Parca mai mult imi place cel de la Cien. :))
    Din cate imi amintesc a fost 9.60 lei si l-am luat dintr-un plafar. Imi place consistenta aceea de gelatina, e nevoie de putin produs si chiar face spume. Partea proasta e ca usuca parul si il cam incalceste. O sa-l mai folosesc sa vad daca are efecte dupa un timp.
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...