joi, 2 iunie 2011

Cercei cu lantisoare si cristale



N-am inspiratie deloc, e clar.. Maine am partial - nici nu ma prezint - si un examen - pe care-l pic. Am zis ca decat sa ma chinuie gandul ca nici n-am invatat, nici n-am facut nimic, mai bine ma "strufoc" facand o pereche de cercei, sa-mi spal pacatul [ca n-am invatat Access!].
Aveam altceva in minte, dar i-am desfacut de 3 ori si am ajuns la ce vedeti in poza. Cristalele sunt mov transparent, nu negre cum par in poza.
Au aproximativ 14cm lungime, tortita inclusa.
Sunt mult mai frumosi decat in poze si chiar sunt de efect.
Sa nu luati in seama parul meu care zboara in toate directiile :)

Noapte buna va doresc, pupici!

2 comentarii:

  1. Buna!!ce dragutzi sunt,imi plac:)Te invita sa vizitezi blogul meu ,dak iti place urmeaza-ma:)TE PUP SI SALUTARI DIN SPANIA:)MUAKKKSS

    RăspundețiȘtergere
  2. ii vreau eu cei bronz daca te gandesti sa-i vinzi:P ca am nunta luna viitoare si s-ar potrivi perfect cu rochitza mea:)astept raspuns pe adresa extravagance_shop@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...