sâmbătă, 11 iunie 2011

Review: Flormar Graffiti


Buna dragelor!
Cred ca toate ati vazut noua colectie de oje crackle de la Flormar, care se numeste Graffiti. Am fost curioasa si eu cum sunt si mi-am achizitionat doua in nuantele G02 si G08.
G02 arata turcoaz pe site, insa e un albastru deschis.. Trecem peste [e vina celor de la Flormar ca nu au poze reale]. :) Zice ca e sidefata, e mai vizibil in sticla, pe unghii arata foarte ok. 
G08 e un roz intens, frumos. Aceasta e mata. Si culoarea e usor mai inchisa decat pe site.

Ce am observat eu si nu-mi place deloc: ojele crapa diferit! Bine bine, nu ma astept sa iasa identic, ma refer la cele 2 comparate. Cea roz crapa frumos, in bucati mici cum imi place mie, ca si cea neagra de la Alix Avien. Cea albastra crapa in bucati mari..De abia am reusit sa o fac sa crape in bucati mici pe o unghie [ciudata exprimare, stiu]. Eu pun asta pe seama diferentei dintre ele: una sidefata, una mata. Alt motiv nu gasesc..

Nu va enervez cu poze, am doar 2 de incercare. Tineti cont ca am facut unghiile pe fuga [o sa radeti, dar la mana dreapta am crackle negru pe baza roz, deci doar stanga am batjocorit-o; in a doua poza e incercarea facuta ieri crackle-ului albastru].

In concluzie, cel roz imi place, ca si consistenta ambele sunt exact ca o oja normala. Cel negru de la Alix Avien parca tinde sa se usuce, se incheaga pe pensula foarte repede. Insa cred ca el crapa mai frumos si ramane preferatul meu. Totusi, trebuie sa tinem cont ca cele din gama Graffiti sunt doar 14 lei, pe cand cel de la Alix a fost 25 lei, plus ca ma incanta mai mult consistenta celor de la Flormar.

Voi ce parere aveti? Sunteti curioase sa le incercati? Pe mine ma bate gandul sa-l vand pe cel albastru, stiu ca nu-l voi folosi, voiam turcoaz..

P.S. : Am cumparat ojele din banii mei, nu le-am primit spre testare, iar acestea sunt strict parerile si preferintele mele! Le gasiti aici.
Va pup!

22 de comentarii:

  1. mie mi se par usor diferite fata de cele de la Alix Avien...asta din ce am vazut la tine, la fete...eu nu detin nici una dar recunosc ca ma bate gandul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Miu Miu- Cea roz e cam ca cea de4 la Alix Avien, dar ca si consistenta clar cele Flormar au un plus pentru ca nu tind sa se inchege. Poate am prins eu una mai proasta de la Alix, dar se incheaga repede si urat, pe pensula. Mie imi pare rau ca am luat-o pe cea albastra, dar era turcoaz pe site.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am folosit oje de genul, da citisem pe undeva k si grosimea stratului influenteaza "crapaturile" ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina - Ai dreptate, influenteaza. Dar cea albastra mi se pare usor translucida daca nu pui stratul normal, cam incercat sa-l fac ca o "adiere". Aplica in strat normal, exact ca cea roz, face crapaturile mari, in loc sa crape frumos ca cealalta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un review onest. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, aveam emotii ca-s prea onesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hey ce bine ca eu am ales pe cea roz:x...am fo aleasa sa testez si am ales roz pt k e mata si nu e prea puternica..merge vara....super:D..ms

    RăspundețiȘtergere
  8. Madlen - E destul de puternica, dar e un roz frumos si e numai buna pentru vara!:D Si albastru e frumos ca si culoare. De abia astept sa-ti vad manichiura!:D :*

    RăspundețiȘtergere
  9. hihi ce rpd ai raspuns;))...dar eu am momentan gel p e u7nghii si nu nu stiu cum sa il dau jos,ca sa ma dau cu oja ce o voi primi:-s...

    RăspundețiȘtergere
  10. Eh, uneori sunt pe faza. :)) Eu zic sa-l dai jos la salon cand te hotarasti, au ceva solutie speciala. Acasa daca tragi de ele risti sa le faci mult rau. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Am o intrebare: putem sa punem un link catre aceasta postare de la noi de pe site? Facem o noua rubrica cu evaluari externe. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu cat te bate gandul sa o vinzi pe cea albastra ? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @Iioana: Inca nu ma bate gandul prea tare, dar oricum am folosit-o doar pe 4 unghii cat sa-mi dau seama cum arata.Deci n-as da-o la jumatate de pret. Dar daca doresti sa o comanzi, poti face asta de pe site-ul e-cosmetic si beneficiezi de transport gratuit.

    RăspundețiȘtergere
  14. si adica astea de la flormar nu se incheaga? :-?

    RăspundețiȘtergere
  15. Iulia ale mele nu dau semne de asa ceva, chiar se comporta ca o oja normala, numai ca incep sa crape repede pe unghii. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie imi place si cum se vede aia albastra :P Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Koko, pe o unghie arata bine, pe celelalte nu prea. :P
    Merci frumos!:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu siguranta crapa diferit datorita faptului ca sunt diferite: sidefata si mata.
    Mie mi se pare ca amandoua au crapat frumos!:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Aclesi motiv l-am invocat si eu, Anda. Desi e putin ciudat, totusi e logic. Pe celelalte unghii cea albastra avea crapaturi mai putine, bucati mari. Depinde de preferinte.:P
    :*

    RăspundețiȘtergere
  20. buna,vreau sa stiu si eu ,flormar graffiti se gaseste la standurile flormar ? sau o pot gasi si la alfa&beta,stiu ca si acolo au produse flormar,:X si cat ai dat pe ea? trimite'mi un mail cand poti :tsunamii_cikky@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim - Ar trebui sa o gasesti la standurile Flormar, te sfatuiesc sa mergi sa intrebi. Am dat 14 lei pe ea. :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...