miercuri, 15 iunie 2011

Chestii Random

Buna!




Azi nu prea stiu ce sa postez, tag-urile urla dupa mine si eu ma fac ca-s surda. :))
Voiam sa va cer niste pareri..Ce ar trebui sa aiba un aparat foto ca sa fie bunicel?

Adica..14 megapixeli si 3 zoom optic ii ajung? Piticii de pe creier au decis sa nu-mi ofere liniste si pace pana nu strang bani sa-mi iau unul, iar cel mai ieftin pe care l-am gasit cu 14 megapixeli e Benq. Ce parere aveti, merita sa dau bani pe el? Pretul e mic in comparatie cu celelalte, e la oferta cu 2 milioane sau 2 jumatate, depinde de magazin.


Pupici!

11 comentarii:

  1. Sincer, pe asta am vrut sa mi-lcumpar si eu , era la oferta la Carrefour cu 250 lei.Nu face prostia.Am vb cu baiatul de acolo, si m-am si documentat mult inainte, nu este bun.Eu mi-am luat Canon(stiu ca sunt mult mai bune)din Media Galaxy cu 280 lei si este super bun, nu stiu eu sa umblu cu el prea mult,dar am citit numai review-uri pozitive despre el.Asta e doar parerea mea, daca tot e sa dai un ban mai bine iei ceva bun.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau doar poze clare, telefonul imi face argintiul sa para auriu si e chiar enervant, plus ca nu-s clare pozele. La asta m-a atras pretul, l-a gasit Iuby cu doar 200de lei. O sa mai astept pana la ziua mea, sigur trebuie sa primesc niste cadouri in bani!:))
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am Panasonic DMC-ls80..face poze foarte frumoase,clare,daca stii sa il setezi,eu 1 an am stat cu el si plangeam ca nu face poze bune,ca ce teapa mi-am luat,insa dupa ce am citit pe diferite bloguri cum sa il setez,acum sunt foarte multumita!Costa in jur de 200-250 lei..eu am dat 300 pe el acum 2 ani :) dar acum e mai ieftin.
    Aaaa,si sa nu mai zic de cate ori l-am scapat pe jos in excursii si tabere,si nu s-a stricat,are doar o zgarietura mica pe ecran.. :) Al meu e roz,hi hi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. shopaholica- Merci de sugestie, iau totul in calcul, sper doar sa reusesc sa strang banutii. Si mie mi-ar placea roz, asa, sa ma dau mare ca strict pt fete!:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa cum spunea si Laura, nu face prostia sa-l cumperi.
    E degeaba, imi pare rau ca am dat banii pe el. Tot timpul trebuie sa-l setezi tu : "Petrecere" , "Noapte", "Zi" etc., nu detecteaza singur modul de fotografiere.. Chiar daca are o multime de setari, te pierzi in ele pana gasesti combinatia perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Propietatile lui sunt ok, insa nici eu nu te sfatuiesc cu un Benq . Am inteles ca nu ar fi foarte bun materialul din care este facut . De aceea si pretul atat de mic la pixelii care ii are . Pentru ca un aparat bun cu 14 mpx este mai scump. Eu mizez pe Canon, Nikon, Fujifilm ... Bafta ! Si eu imi doresc tare un aparat, si m-am documentat si eu . Incerc sa astept pana la ziua mea sa vad daca reusesc sa strang ceva banuti pentru un aparat bunicel . Te pup ! Sa ne anunti in legatura cu alegerea facuta .

    RăspundețiȘtergere
  7. Foxy - M-am cam convins, nu il mai vreau. Pacat ca n-ai aflat ca nu e bun decat dupa ce l-ai luat. O fata mi-a dat o oferta, buna, daca-as fi in stare sa strang banutii repede ar fi super!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lovelysoul - Asa fac si eu, astept pana la ziua mea ca mai e putin. Cand o sa ma intrebe mama ce cadou vrea [daca ma intreaba] ii zic sa-mi dea bani. :)) N-a vrut sa-mi ia aparat in rate, desi i-am zis clar ca ii dau mai mult in fiecare luna..
    Si eu stiam ca Benq n-are cum sa fie prea bun, dar telefonul ma termina deja..
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu zic sa-ti iei un Sony :P Eu il am pe al meu de vreo 2-3 ani si nu m-a dezamagit :P Am dat vreo 500 de lei pe el pe atunci, dar acum sigur e mai ieftin...sau poti sa-ti iei mai performant :P.

    Acum vreau unul mai mare sa si filmez, dar nu m-am interesat inca, n-am cautat modele..desi zic de atata timp ca o s-o fac=))

    pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Special K - Eu mi-as lua ce e mai bun, dar deocamdata pot lua doar ce e mai ieftin. :)) Si se anunta alte cheltuieli la orizont, asa ca mai astept putin sa vad ce se intampla, cine stie de unde sare vreun iepuras.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. eu zic sa te duci prin amaneturi sa cauti si o sa vezi ca gasesti foarte bune si foarte ieftine, preturi la jumate(sau chiar mai mici) decat sunt in magazine...pentru niste produse nou noute, la cutie, cu tot ce ii trebuie. In amanet cu 2-3 mil iti iei un super-aparat. Acum ramane sa faci ce vrei, eu mi-am luat laptop, telefon si aparat toate noi si am dat ffffff putin.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...