vineri, 10 iunie 2011

Cercei..diferiti :)) E timpul pentru..fermoare!


Hello! Stiu ca in ultimul timp am fost cam "invizibila", dar o sa-mi revin. Nu ma simt tocmai bine..
O clienta si-a dorit foarte mult niste cercei cu fermoare [pusese o fata poza la unul din concursurile mele] asa ca am cautat materiale si m-am pus pe treaba.
A iesit ce vedeti, clienta inca nu i-a vazut. :)) Sper sa-i placa.
Pret: 10 lei
Lungime: aproape 9cm [tortita inclusa]
Pot fi facuti si pe alte culori. Momentan am: mov, albastru inchis, roz pal, galben, verde si roz-movului [cel mai scurt din poza, nu stiu cum sa-l descriu :))].
Va pup!

10 comentarii:

  1. super tare :D
    mi se par teribil de cute :D cred ca o sa ai mare succes cu ei :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci frumos, Iulia! Nu-s atat de cute ca tine, dar sunt frumosi!:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaaaaaaaaaaiii.. mooooooor!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguti, ma uimesti pe zi ce trece cu modelele tale.Felicitari , te pupacesc dulce!

    RăspundețiȘtergere
  5. Laura - Mereu esti o dulce!:D Multumesc, multi pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact la asta m-am gandit si eu!;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci Miu Miu! Stiam eu ca o sa atraga fetele, dar nu mi-a dat prin cap sa-i fac decat cand mi-a cerut o clienta. :)) Si a zis asa: "NEAPARAT!" :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...