vineri, 27 mai 2011

Fond de ten Wonder Finish Maybelline

Hello!
Azi o sa va vorbesc putintel despre fondul de ten Wonder Finish, pe care l-am comandat de la Andrada [Cool Cosmetics]. Am furat poza tot de la ea. :P




Pe el scrie asa: "Liquid to Powder Foundation. Shake to activate. Liquid perfect coverage transforms to a weightless powder finish. For zero flaws - instant wow!"

Eu am nuanta Ivory [normal, cea mai deschisa]. Nu mi se pare foooarte deschisa, dar e totusi deschisa. Prima data credeam ca n-o sa-l folosesc pentru ca e prea inchis, apoi am zis sa-i dau o sansa. Si bine am facut! :)
Imi place foarte mult, are acoperire medie spre mare - nu-mi acopera pistruii [nici fdt Perfect wear de la Avon nu face asta, desi se lauda cu acoprire mare], insa clar sunt mai putin vizibili. Imi place sa-l aplic cu degetele si apoi sa-l intind bine bine cu pensula, insa trebuie sa ma misc repede pentru ca altfel nu il pot intinde cum trebuie. 
Dupa ce-l aplic, imi place sa astept cateva minute [in functie de cat timp am la dispozitie, cat de tare ma grabesc - de obicei eu ma grabesc incet :D ] sa se aseze pe fata, abia apoi imi fac o parere clara despre un fond de ten. 
Nu-mi pare rau ca l-am luat [cred ca ati observat ca e full-size], pretul lui e foarte ok - 30lei, ca toate preturile de la Andrada :) Va invit sa aruncati un ochi-doi pe blogul ei, sunt sigura ca veti gasi doar lucruri interesante! Eu am iar ... "nevoi"!:))

Va pup!:*

4 comentarii:

  1. everyone has needs :D Si eu am aceeasi problema cu pistruii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..doar ca nevoile mele au nevoie de mai multe buzunare, pentru a fi indeplinite!:)) Ei lasa..multi baieti zic ca fetele cu pistrui sunt mai dragute. Desi nu cred, prefer sa ma fac ca nu-i vad mereu!:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca m-ai facut curioasa. :)
    Si eu am mai comandat de la Andrada si am fost multumita. She is a cutie!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda - Stiu ca tie-ti place Perfect W. de la Avon, dar eu il prefer pe asta, cu ala nu prea m-am inteles, inca am jumate de tub sau mai mult. :))
    Da, Andrada e o mare scumpa.
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...