luni, 2 decembrie 2013

Amazing Lolita

Probabil va intrebati ce e cu denumirea, dar mi s-a parut potrivita, deoarece Lolita Dresses Shop e un site unde putem gasi lucruri frumoase foc, printre care rochii de basm si accesorii pe masura, dar si peruci distractive. 
Normal ca trebuia sa va spun de peruci, doar am de gand sa imi comand fiindca mi se par interesante si chiar sunt curioasa cum mi-ar sta cu alte nuante.

Nu ma pot hotari ce sa aleg intre acestea doua. Prima imi place datorita culorii, sunt tare curioasa cum mi-ar sta cu un blond auriu. Peruca aceasta e lunga, are breton si e usor ondulata, pe site puteti vedea cum arata prinsa in doua codite - mie imi place. :)

Cea de-a doua e o combinatie de castaniu cu roscat inchis si e mai deasa si mai ondulata decat prima. Imi place tare mult cum se vede si sunt curioasa cum mi-ar sta, de mai mult timp ma tot bate gandul sa ma vopsesc altfel si tot nu reusesc sa decid cum.
Imi place mult cum se vede in spate, puteti sa va uitati aici la mai multe poze.
Dupa ce mi-am satisfacut curiozitatea in ceea ce priveste culorile si le-am ales pe cele doua de mai sus, am decis ca trebuie sa arunc o privire la genti. Si aici tot doua am gasit pe placul meu.
Cea rotunda imi place tare mult, e altfel fata de ce vezi pe strada sau in magazine, iar eu chiar ma vad purtand-o, voi ce spuneti? Designul retro mi se pare superb.
Aceasta are un design vintage si e tare frumoasa, de fapt, nici nu stiu pe care din cele doua as alege-o. Tind sa cred ca pe aceasta, mi se pare speciala.
Bineinteles ca m-am invartit pe la rochii, atat de frumoase incat par desprinse din povesti. Apoi am cautat bijuterii si am gasit multe pe placul meu, asa ca am decis sa va arat cateva si voua.
Lantisorul aceasta mi-a atras atentia de cand l-am zarit, e tare frumos.

Dupa aceea am zarit cercelusii acestia cu fundite dulci, mi se par adorabili!

Iar la final va arat o cordeluta delicata, care imi place mult, desi verdele nu e una din culorile mele. Totusi, in ultima vreme incep sa ma uit dupa accesorii in nuante de verde si ma atrage chiar si la imbracaminte.

Acum va intreb pe voi: ce peruca va place cel mai mult de pe site? Dar din cele alese de mine?
Trebuie sa ma hotarasc si imi e greu sa decid.. :)

Va pup, sa aveti o seara calduroasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...