marți, 24 decembrie 2013

NOTD: Frosty the Snowman

Buna fetelor!

In ajun de Craciun va prezint o manichiura pregatita acum 2 zile. Imi place foarte mult oja albastra 3 Concept Eyes primita spre testare de la Born Pretty Store si presimt ca o voi folosi des.

Oja se aplica frumos in 2 straturi, iar culoarea e minunata, una din preferatele mele - albastrul cerului
Am decis sa o imbulinez putin, fiindca mi-a placut cum a aratat la Vinerea imbulinata, dar de data aceasta am facut un omulet de zapada, in locul bradutului. A iesit caraghios, dar am facut totul din buline, cu exceptia mainilor si a nasului. Am aplicat un top coat cu sclipici [vedeti prima poza] si totul a parut mai frumos.



Puteti beneficia de 10% reducere la orice comanda pe Born Pretty Store daca folositi codul de reducere TXL91.

Voi ce purtati pe unghite azi?
Eu recunosc ca am sters manichiura haioasa si am optat pentru ceva mai elegant - o combinatie de rosu lucios si auriu nisipos. :)

Va pup, sa aveti parte de sarbatori frumoase alaturi de cei dragi si sa va aduca Mosul tot ce va doriti!
Craciun fericit, dragele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...