joi, 26 decembrie 2013

Wishlist: Baby, it's still winter!

Buna fetelor!

Cum v-ati petrecut Craciunul? Sper ca ati avut parte de clipe minunate alaturi de cei dragi si mai sper ca Mosul nu v-a uitat si v-a adus tot ce v-ati dorit! 
Eu am fost cadorisita foarte frumos, chiar cu ce imi doream, dar va voi arata cat de cuminte am fost intr-o alta postare, deoarece mai am "Mosi" care nu au ajuns. :))
Astazi va voi tenta din nou cu minunatii decoperite pe site-ul PersunMall.
Acum doua zile ii spuneam bunicii mele ca as vrea sa-mi comand niste rochite, iar ea, in stilul propriu, m-a atentionat ca imi va ingheta funduletul in ele, fiindca iarna e inselatoare si sigur se va intoarce cu ger. Fiindca stiu ca are dreptate si mai stiu ca-s cea mai friguroasa dintre toate fiintele pe care le cunosc, am decis sa ma uit in continuare dupa pulovere, cardigane si paltoane, dar desigur, nu strica sa arunc o privire si la rochii, fuste sau genti, nu?
Pulovere: 1. Sclipicios  2. Love  3. Pufos  4. Tigru

Am gasit o multime de pulovere pe gustul meu, pufoase si calduroase. O veste de blana imi doresc de mult timp, iar o geaca sau un paltonas in plus nu strica niciodata, nu? 
De multa vreme ma tot plang ca vreau o fusta de piele si am gasit aici una care sa-mi placa. Cand am vazut cate genti frumoase sunt, nu am stiut la care sa-mi opresc ochii.

Ce preferati din cele prezentate?
Vreau sa-mi aleg ceva si nu stiu ce, parca as opta pentru botinele negre, dar nici cizmele nu mi-ar strica..si chiar am nevoie de o geanta. :)) Ma ajutati sa ma hotarasc?

Va pup, sarbatori frumose in continuare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...