vineri, 27 decembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 23

Buna fetelor!

E vineri, avem imbulinare! Daca data trecuta v-am tentat cu buline in ton cu Craciunul, de data aceasta v-am pregatit manichiuri festive, care sa se potriveasca trecerii dintre ani.
Inca de la inceput stiam ca trebuie sa folosesc negru si auriu, o combinatie eleganta si festiva.

Una dintre ojele mele negre preferate este Ticket to the show de la Essence, care e un negru plin de particule de sclipici multicolor. E o oja duo, la celalalt capat are un top coat cu sclipici auriu. Imi place la nebunie si imi pare tare rau ca a fost scoasa din colectie.
Bulinele si inelarul le-am colorat cu oja nisipoasa aurie Tribal, luata in set cu alte 3 nisipoase, de pe Born Pretty Store. Nu eram adepta auriului si nu l-as fi folosit in manichiura decat obligata, insa nisipoasa asta m-a convins ca arata superb si ar trebui sa o folosesc des..si chiar asta fac, de Craciun am purtat-o in combinatie cu o oja rosie.
Pe inelar am aplicat strasuri negre, in locul bulinelor, ca sa complic putin lucrurile. 
Daca doriti sa comandati de pe Born Pretty Store, nu uitati sa folositi codul TXL91 ca sa beneficiatia de 10% din totalul comenzii.


Va plac bulinele mele, le-ati purta?
Eu cred ca voi purta combinatia aceasta, insa voi face buline doar pe degetul mijlociu si pe inelar, ca sa nu fie o manichiura prea aglomerata.


Acum haideti sa dam fuguta la fetele mele dragi, Alexia si Dee, sa vedem cu ce ne incanta. Am reusit sa fiu iar oita neagra si sa postez ultima, insa somnul mi-a fost dulce..scuze. :))

Va pup cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...