duminică, 22 decembrie 2013

InstaLife #16

Buna frumoaselor!

Cum va petreceti ziua? Eu postez pe fuga, iar apoi merg sa ma pregatesc ca sa ies la o mica plimbare. :) Sper sa fac poze frumoase pentru blog, se pare ca la mine e senin. 
Va las cu pozele, sper sa va placa, va astept comentariile cu drag.
Am primit cadou ceasul bufnita de la iubitul meu de 

Black Friday, fiindca am fost leftera cuminte si nu mi-am cumparat nimic. 
E tare simpatica bufnita asta, nu credeti? :D

Duuulciuri! Din Lidl, acolo gasesc mereu bunatati.

Trebuie sa va marturisesc ca nu stiu sa gatesc.. 
Dar am facut tortellini cu sos de rosii, sunca si carnaciori si au iesit yummy!

Ma simt rasfatata - s-au nimerit toate coletele sa ajunga in apropierea Craciunului. Bunatatile astea sunt in teste, urmeaza review-uri.
Bineinteles ca am profitat de reducerile de aici si mi-am luat 2 perechi de colanti, de care sunt tare incantata.
Toortitzi cu sare sunt asa buni! Eu ii iau din Cora, nu stiu pe unde mai sunt, dar imi plac mult.

In cadoul de la Moasa' Dee am primit, printre altele, minunile astea Yankee Candle! Le ador!
Chiar acum se topeste Snow in love, preferata mea din cele 3. Snowflake Cookie e tare dulce, 
o folosesc in combinatie cu altele. :D
Care este preferata voastra?

Am pozat fulgii de nea inghetati pe geamul masinii si mi-a placut rezultatul. "Soarele" e de fapt un bec care lumineaza strada. :))

Si machiajul de ieri - Autumn Sunset, la care mi-ati lasat comentarii frumoase care ma bucura mult, va multumesc! 

Pupici si o zi insorita!

P.S.: Alte reduceri Romwe. :D
Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...