marți, 3 decembrie 2013

Be in trend with BuyTrends

Buna fetelor!

Colindand pe internet, ca tot am ramas fara job-ul principal si am mai mult timp la dispozitie, am dat peste alte hainute dragute, numai bune de adaugat pe wishlist-ul meu, care este in continua crestere. Dar cum as putea sa ma abtin cand BuyTrends ma tenteaza cu hainute fix pe gustul meu?

Am gasit acest pulover cu gluga si blanita, stiti deja ca ma topesc cand gasesc o hainuta care sa imi placa si sa aiba blanita. E idealul meu pentru iarna. :))
Hainuta aceasta imi place tare mult, as putea sa o port si toamna, si primavara, si iarna la o plimbare in mall [observ ca se practica plimbarea in mall, fara vreo intentie de a cumpara/cauta ceva anume]. Eu as alege-o pe galben, dar pe site o gasiti si pe albastru sau rosu.


Tot in sfera blanoaselor, am gasit aceasta geaca lunga care imi place tare mult. E lunga, e imblanita peeeste tot si are un design placut. Ar fi perfecta pentru iarna asta care se anunta friguroasa tare. Eu as alege-o pe negru fiindca e mai usor de intretinut, insa imi place mult cum arata si pe alb. Si Doamne, cata blana are!

Pe acest hanorac gri stiu ca ati pus ochii multe dintre voi. Eu l-am avut, e dragut, tine de cald, dar are blanita doar la gluga, mi-ar fi placut sa fie peste tot. Este free size, mie imi venea usor largut, insa nu arata rau. Imi place fermoarul intr-o parte. :)

Dar sa nu credeti ca am o obsesie pentru blanoase [desi am]! Vazand rochii frumoase pe site, am spus ca nu ar strica daca as arunca o privire dupa rochia de Revelion. Inca nu m-am hotarai daca stau acasa sau ies la vreun party, insa nu strica sa imi aleg rochia din timp, doar o rochie in plus in dulap nu cere de mancare, nu? :))
Am gasit 3 modele pe placul meu. Stiti deja ca ador rochitele cu/din dantela, asa ca prima la care am poposit este aceasta frumoasa rochie neagra. M-am uitat la dimensiuni si e perfecta - scurta, stramta, eleganta si sexy. Va place?

Si cea de-a doua e neagra, se pare ca negrul ma atrage, mi se pare ca-mi scoate nuantele parului in evidenta. Si tenul alb e evidentiat, dar trec peste aspectul acesta.
Imi place tare mult cum se vede partea aurie, e foarte de efect. In plus, i se potriveste atat de bine modelului din imagine, incat ma face sa o vreau ieri! Cred ca am gasit rochia perfecta pentru party. :)

Iar ultima imi pare speciala datorita spatelui gol si a aplicatiilor din margele. Cred ca mi-ar fi putin scurta, dar cu dresuri negre as rezolva oarecum problema. Nu imi place sa port nimic cu spatele gol, fiind slabuta am impresia ca toate oasele imi raman la vedere, dar zau daca rochia asta nu merita.

V-am tentat?
Imi spuneti ce rochie va face cu ochiul din cele disponibile pe site? :)

Va pup, sa aveti o zi cat mai calduroasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...