vineri, 13 decembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 22

Buna fetelor!

Ne apropiem cu pasi repezi de Craciun, asa ca astazi va vom prezenta unghiute imbulinate in ton cu aceasta sarbatoare. Dee si Alexia sunt fete harnice, au postat deja asa ca va invit sa le vizitati; eu-s oita neagra a grupului, dar incerc sa le prind din urma.
Eu am cam intrat in febra sarbatorilor, asa ca am vrut sa fac ceva haios, nu neaparat purtabil. 




Am vrut zapada, am vrut un bradut din buline, am vrut si acadele.. Dar unghiutele mele sunt tare mici si nu am avut spatiu de desfasurare. Sper totusi sa va placa imbulinarea mea, eu recunosc ca daca as schimba unghiuta cu acadeaua, facand tot ninsoare, as purta-o linistita. :))
Am aplicat si un top coat cu sclipici, ca sa fiu cat mai in ton cu magia sarbatorilor.

Ce parere aveti? Nu am pozat ojele folosite, dar daca va intereseaza vreuna, revin cu un update. :)
Va pup, sa aveti o seara linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...