marți, 17 decembrie 2013

InstaLife #15

Buna fetelor!

Duminica a lipsit postarea InstaLife, asa ca o avem astazi. Inca ma cert cu timpul, dar sper sa castig batalia.. :)
Colierul meu superb, luat de aici. Nu ma asteptam sa fie asa frumos. :D

Fetele cuminti beau Tussin, nu? :))

Avem si un mic bradut simpatic la GSM. 
Fetele cuminti mai beau si cate o cana de vin fiert, aromat.. :))

Iar pisoiul rasfatat isi face culcus unde vrea el. Ce conteaza ca lumea munceste in jur?!
Acolo ii era cald.. :))

Din Lidl mi-am luat aceste inimioare - hand warmers.
Pe langa faptul ca-s simpatice, sunt chiar utile.
Prima, cea transparenta, e neincalzita, cea de-a doua e incalzita.
Setul costa doar 5 lei si se gasesc in mai multe forme.

Puloverul meu flocos, cu fulg de nea. Imi place tare mult si sper sa vi-l arat intr-un OOTD
cat de curand. :)
Flower Power! :)) Simpatici, blanosi si caldurosi. Mi i-a adus Mos Nicolae. :P
Si ultima poza cu subsemnata, gata de infruntat frigul napraznic de afara.
Ma fardez colorat, imbrac o bluza cu trandafiri roooz si ma inarmez cu optimism!
Asta tine fix pana ies afara si-mi ingheata zambetul pe buze.. :))

Cum a decurs pentru voi saptamana trecuta?
Va pup cu drag!
P.s.: Nu uitati de giveaway, am doua premii pentru voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...