sâmbătă, 7 decembrie 2013

Top 10 paltoane

Oare sunt singura care atunci cand da de un site nou se uita mai intai ce modele de paltoane sunt disponibile? Sper ca mai sunt si alte fete printre voi care sa ma inteleaga, deoarece eu am un fix - mai intai paltoane, apoi cardigane, pe urma botine/cizme, iar la final accesorii sau alte articole de imbracaminte.
Astazi vreau sa va arat un top al celor mai frumoase paltoane. Mi-au atras atentia pe diferite site-uri si le-am strans intr-o postare.

1. Incep cu un palton tare, tare dragut - are un design foarte frumos, un material destul de grosut,  perfect pentru toamna, dar merge purtat si iarna peste ceva mai gros. Pe mine m-a cucerit datorita funditei din spate, vedeti pe site toate imaginile si culorile disponibile. Ia ghiciti pe ce culoare il am eu? :D
Nu ma trageti de manecuta, promit sa-l prezint repejor pe blog.



2. La acesta imi place mult culoarea, desi pe site sunt si altele, albastrul m-a cucerit. Si ca model e tare frumos!

3. Un alt model cu fundita la spate, il puteti vedea aici. Si cat de simpatic e! Am ales sa vi-l arat pe verde deoarece imi place si nu am nimic in culoarea asta..sau nu-mi vine nimic acum in minte. :)) 

4. Da, din nou fundita. Pai zau daca paltonasele cu fundita nu-s cele mai simpatice! ♥ Iar daca au si dantela, sunt chiar mai frumoase.

5. Mi-am dat seama ca nu am niciun palton gri inchis - negru, iar acesta imi place.

6. Nici bej nu am, am ales poza pe albastru deoarece se vede mai bine modelul, dar puteti vedea restul culorilor pe site.

7. Pe un site din tara am gasit acest palton frumos, cu guler din tricot. Va place modelul?

8. Si tot pe un site de la noi l-am gasit si pe acesta rosu. E lung si imi place tare mult, ar merge de minune cu colanti sau pantaloni negri si tocuri, neaparat.

9. La acest palton negru cu blanita mi-a ramas gandul de mult timp. E frumos, putin scump, insa beneficiaza de transport gratuit.

10. Iar ultimul cu care va tentez este acest palton burgundy. Singurul scurt care imi place, totusi i-as schimba nasturii care nu ma incanta deloc.


Care este preferatul vostru?
Va pup, sa aveti o seara calduroasa!♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...