miercuri, 4 decembrie 2013

InstaLife #13

Buna fetelor!

Spuneti-mi sincer - v-au lipsit postarile InstaLife sau nu? Stiu ca am facut o pauza maaare, in mod normal acestea trebuiau sa apara in fiecare duminica, insa au fost saptamani in care chiar nu aveam nimic interesant sa va arat.
Astazi reiau seria si continui cu postarea numarul 13, cu pozele alese dintre cele pe care nu vi le-am prezentat de atatea saptamani..

Cam asta papam eu dimineata cand lucram la GSM. Si cred ca imi reiau obiceiul.. :))
Daca m-as si ingrasa putin, as fi tare fericita, dar nu se pune nimic pe mine.


Va mai amintiti de OOTD-ul acesta? Asta e poza in care sunt hlizita! :))
Ce nu stiti voi e ca astazi m-am tuns. Parul meu devenise deja prea lung si nu mai statea aranjat deloc. Ador parul lung, insa, din pacate, nu e pentru mine, eu trebuie sa-l mentin la o lungime medie.

Si pisoiul smecher, afurisit si simpatic foc. Cat timp am fost angajata in alta parte, tare dor mi-a fost de el! Acum il smotocesc iar de cate ori il prind.

Un alt "mic dejun" sanatos delicios. :))

Iubitul meu m-a surprins cu un trandafir albastru. Lovely gift. :)

Cum sa il cert cand dorme atat de bine?!

Nu imi pastrez silueta, dar batoanele astea sunt atat de bune! Imi place si
batonul Fitness cu ciocolata la fel de mult.

Colajul asta l-am facut cand imi luasem mult doritii sneakersi. I-am vazut aici
eram pregatita sa ii iau, dar am iesit la o plimbare si am dat peste ei intr-un magazin. 
I-am probat si ai mei au fost! :)) Si acum sunt la fel de incantata de ei,
insa imi pare rau ca nu am apucat sa-i port mai mult.

Asta e definitia mea pentru relaxare si rasfat - o carte buna si o ciocolata calda.
Ati citit "Indragostita de un inger" [Federica Bosco]? E atat de frumoasa cartea aceasta, am de gand sa o recitesc in seara asta. E pur si simplu superba si trebuie sa recunosc ca m-a facut sa plang. :)

Si cam asa arata manichiura mea dupa 3 zile de munca. Dar zile in care foloseam minim 2 solutii de curatare a sticlei si a mobilei, plus alte treburi facute pe acasa. Eu zic ca rezista bine oja Sleeping Palace - A-England, nu? Nici cea Essence nu se lasa mai prejos, chiar m-a uimit, cred ca e singura de la ei care-mi rezista atat.

Atat pentru seara aceasta, sper sa va placa postarea, pastram restul pozelor pentru Duminica, ca sa intru din nou in ritm.
Pe instagram ma gasiti cu @alexantza, link aici.
Va astept cu drag parerile, va pup si va doresc o seara calduroasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...