luni, 2 decembrie 2013

La ce viseaza Alexantza? [2]

Buna fetelor!

Cred ca visez cam mult, dar recunosc ca-mi place sa visez, iar astazi vreau sa va tentez si pe voi cu cate ceva. :D
Iarna aproape ne bate la usa, iar eu dardai din ce in ce mai tare. Stau cu ochii pe hainute groase, geci imblanite si pulovere pufoase.

Cea rosie este preferata mea, nu e un model tare cute? :) O gasiti aici la pret redus.

Urmatoarea pe lista este aceasta geaca albastra imblanita, pare tare calduroasa.

Cea alba imi place mult, insa nu are blanita, iar cum eu sunt foarte friguroasa, nu stiu daca ne-am intelege..

Voi ce ati alege dintre primele doua? Help me, please! :D
Tot la reducerile de astazi [click pe link daca doriti sa vedeti toate produsele] gasiti pulovere, cardigane, accesorii incepand de la 1.99$. Eu am mai pus ochii pe niste colanti la 9.99$, sa vedem cat ma tine portofelul. :))

Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls, click here!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...