luni, 23 decembrie 2013

Scrisoare catre Mosu'

Buna fetelor!

Mosu' a fost tare darnic cu mine in preajma sarbatorilor si a facut sa ploua cu colete, cadouri si colaborari, astfel ca-s tare bucuroasa si nu prea mai am ce sa-i cer, mi-a dat cam tot ce imi doream. Dar de dragul lui, ii voi mai scrie cate ceva. Nu neaparat ce vreau sa-mi aduca, cat ce vreau sa-mi iau la anul. :)

In primul rand, vreau mai multa liniste. Nu stiu daca Mosu' ma poate ajuta cu asta, dar sper sa o faca. Vreau bucurii si fericire, mai multa iubire si mai putine suparari. Vreau ca prietenele si prietenii dragi sa-mi ramana aproape, sa le pot multumi ca sunt acolo pentru mine ori de cate ori am nevoie si sa pot fi si eu la fel pentru ei.
Vreau sa ma ocup mai mult de mine, de blog si tot ceea ce ma face fericita. Desigur, nu m-ar deranja deloc daca ziua s-ar mari macar la 30 de ore, sa apuc sa fac tot ce-mi propun, insa voi incerca sa le rezolv in cele 24..

In mod cert, de paleta Vintage Romance de la Sleek am nevoie. Adica e superba, cum sa nu o vreau?! Nu conteaza ca am alte truse de farduri frumoase si colorate, de care nici nu am timp sa ma ating..



Apoi o dorinta mai veche - pensulele Real Techniques by Samanta Chapman. Am pensule, dar niste pensule de ochi atat de laudate nu mi-ar strica deloc. 
De fapt, eu am nevoie de vreo 2 pensule de blending foarte bune si atat. :)

Imi doresc o baza pentru fardul de pleoape, ca sa continui cu acelasi domeniu. Aici nu e vorba de un moft, ci de o necesitate, primer-ul meu Elf fiind pe terminate, asa ca mi-as dori o baza buna care sa-mi tina fardurile pe loc o zi intreaga. Probabil voi opta pentru baza Radiant, daca voi reusi sa o gasesc. 
Puteti citi review-ul Iguanitzei facut bazei Radiant, de la ea am "furat" si poza. :)

Nu putea lipsi o oja de pe lista mea si mi-a ramas gandul la Zoya Carter, care e absolut superba!

Imi doresc sa incerc pudra Max Factor Creme Puff despre care am citit doar lucruri bune.

Imi doresc mult un ondulator de par, deoarece al meu e antic si chiar imi plac mult buclele. Da, asta trebuie sa fie prima achizitie serioasa de anul viitor! Sunt atatea in oferta, ca nu stiu ce sa aleg..

Am nevoie de o geanta, nu prea mare, dar nici mica..
Vreau o fusta de piele, care sa nu fie nici scurta, nici lunga.. 
Vreau o rochie pe care sa o pot purta iarna cu colanti si cizme lungi - vreau si cizmele, evident, caci inca nu le am. 
Vreau si multe, multe carti si deja am fost cadorisita cu  o carte scrisa de Cecelia Ahern, absolut superba.
Dar, mai presus de toate, vreau sa fiu fericita!

Voi ce va doriti, dragele mele?
Va pup si va imbratisez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...