duminică, 29 decembrie 2013

InstaLife #17

Buna fetelor!

Am programat aceasta postare, ca sa nu pierd iar sirul cat sunt plecata. Totodata am realizat ca este postarea numarul 501, oare voi ajunge sa o scriu pe cea cu numarul 1000? :)
Haideti sa vedem pozele, sa nu susotim despre ce nu stim. 
Poza mea preferata - o felie de tort. Va spun mai jos de ce avem tort.. :)

La multi ani, Artur! Da, de Craciun a fost ziua iubitului meu, asa ca am avut tort. :)

Prima data cand beau asa ceva, mi-a placut, vreau sa incerc si alte arome. 
Dalia, nu sunt alcoolista, zau, are 4% alcool! :))

Am comandat blugii astia de aici si zau ca nu ma asteptam sa-mi vina la fix. Zici ca-s facuti pentru mine, ii ador! :D

Si vin fiert, din nou. Sa mai profit cat sunt sarbatorile, nu am baut tot anul, 
dar acum cred ca am topit o sticla in luna ce a trecut. :))

Mosul, pe langa dulciuri, mi-a adus fix ce aveam nevoie - un fixativ bun si un spray Syoss pentru protectie termica. 
Nu v-am aratat peria, asta intr-o postare urmatoare, shhh... :)

Un alt Mos mic, venit de departe. :)
Gelul de dus miroase tare frumos.

Quote of the day. :)

Nu putea lipsi iubirea mea blanoasa, nu? Pisoiul rasfatat stie sa pozeze
mai bine ca mine, se pare.

Va pup, sa aveti o duminica frumoasa si linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...