luni, 9 decembrie 2013

Review: Fond de ten Whipped Creme - Max Factor

Buna frumoaselor!

Am avut ocazia sa testez in ultimele zile noul fond de ten Max Factor Whipped Creme si astazi va voi spune parerea mea despre el. Ma bucur ca cei de la E-cosmetic mi-au oferit sansa de a-l testa, fiindca e un produs bun, dar mai multe veti afla  in cele ce urmeaza. :)
Descrierea de pe site:
Fondul de ten Whipped Creme
 are o formula foarte usoara, catifelata si hidratanta, care asigura echilibrul perfect intre controlul stralucirii fetei si amplificarea luminozitatii naturale a tenului intr-o singura aplicare rapida si la indemana oricui.
Aceasta inovatie combina avantajele hidratarii cu o textura usoara si cremoasa, pentru o finisare semi-mata si un aspect proaspat, hidratat.


Pro:
- Nuanta care se adapteaza - initial credeam ca nuanta 47 Blushing Beige e putin inchisa pentru mine, insa in cateva minute de la aplicare se adapteaza foarte bine, iar diferenta de culoare nu e sesizabila.
- Aplicarea usoara - nu am mai avut un fond de ten pe care sa-l aplic cu degetele, neajutandu-ma de nimic altceva, de ani de zile. Si nu exagerez deloc, de obicei folosesc pensula F80 Sigma sau un buretel umed [fake-ul beauty blender-ului], insa la Whipped Creme aplicarea se face perfect cu degetele, fara sa ramana urme inestetice.
- Acoperirea este una mica spre medie, in functie de cantitatea aplicata. Eu reusesc sa obtin o acoperire medie de cele mai multe ori, dar in zilele in care tenul meu arata decent folosesc o cantitate mai mica de produs si obtin o uniformizare frumoasa.
- Formula sa spuma chiar este usoara, catifelata si putin hidratanta. Imi place tare mult!
- Aspectul final este unul natural, imperfectiunile sunt acoperite destul de bine, finish-ul este semi-mat si dupa cum am spus mai sus - produsul se adapteaza nuantei tenului.
- Tenul meu isi pastreaza aspectul frumos aproximativ 4 ore, dupa care luciul isi face aparitia discret. Simt nevoia sa reaplic pudra sau sa folosesc servetele matifiante dupa aproximativ 5 ore.

Contra:
- Fiind un fond de ten spuma, se consuma mai repede decat celelalte fonduri de ten. Acesta este singurul minus pe care i-l gasesc acum. Eu am primit produsul in varianta tester - 12ml, dar chiar si asa ma voi bucura de el destul timp.

Produsul full size are o cantitate de 18 ml si il gasiti aici la pret promotional.

Voi ati incercat fondul acesta de ten sau sunteti curioase? Pe mine m-a cucerit.
Ia spuneti-mi: ce va place cel mai mult la un fond de ten, care e cel mai important aspect pentru voi?

Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile si concursurile celor de la E-cosmetic, dati-le un like pe facebook. :)
Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...