luni, 30 mai 2011

Au inflorit..trandafirii!

Hello! :D

Am primit materiale [yeeeey]. M-am bucurat sa vad trandafirasii astia colorati, mie-mi plac mult chestiile de genul asta, dar m-am suparat putin deoarece un conector avea o gaura rupta..si nu din cauza transportului :)

Azi am avut colocviu la engleza..da, cam greu fata de celelalte de pana acum. Multe exercitii, multa bataie de cap. Mai putin de 8 nu concep! :))
Tot azi mi-am dat seama ca merg la nunta sambata asta si n-am...ia ghiciti voi ce imi lipeste! ;;) accesoriile! Imi lipsesc cu desavarsire! :( Of, nu stiu ce ma fac..o sa am ceva banal pt o nunta - poate dalii ca-s la indemana. 
Nici de machiaj nu stiu ce sa zic .. :)) N-am facut ceva cu mai mult de 4 farduri de..luni de zile?! Nu ma mai cred in stare acum. Parca nu ma mai descurc cu pensulele..ori e un semn ca am nevoie de Sigma!:))


Nu ma mai plang, va arat niste inelute cu "proaspat infloritii" trandafiri. Pupici!:*







Inelele au baze simple argintii, reglabile si costa 5 lei/bucata. Insa..am doar 3 baze :))

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...