joi, 19 mai 2011

Lantisor "Doamna cu funda"

Ciudat nume, nu?:)) Nu se intelege prea bine, dar e o camee alb cu gri inchis, insa nu atat de inchis ca in poza. Dantela e crem, putin mai deschisa la culoare decat in poza.
Ce parere aveti: fundita de dantela e ok sau merge mai bine o fundita rosie?




Alta intrebare: va plac lanturile cu ceas?[de bronz] As investi putin in asa ceva, dar ma intereseaza parerea vostra, au totusi un pret [in jur de 30lei] si nu stiu daca merita sa fac asta acum.


Noapte buna!

10 comentarii:

  1. eu vreau fundita rosie :D
    si nu ai zis nik de pret :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi se pare mai dragut asa cu fundita pe care o are atasata acum :D,cu o fundita rosie cred ca ar fi contrastul cam dur

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place culoarea asta... vai ce lucruri sweet faci!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Beauty - Ms, asa cred si eu:P Iulia vrea rosie:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca te intereseaza ceasurile ma anunti si te ajut. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa ma gandesc la asta, sa am mai multi banuti si apoi:)) Ms:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok, dar am nevoie sa ma anunti din timp ca sa pot comanda. :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...