miercuri, 11 mai 2011

Campanie FA: Deodorant stick

Hello!
Mi-am luat destule zile in care sa testez produsele, asa ca pot incepe sa-mi spun primele pareri despre ele. Primul analizat va fi deodorantul.
Ingredientele nu le insir, pentru ca sunt sigura ca le gasiti pe alte bloguri, eu nici nu ma pricep la ele. Va voi spune doar ce am observat eu in zilele in care l-am testat (am inceput testarea lui din data de 3mai).
La inceput spuneam ca e bun, mirosul lui ma incanta, il ador de-a dreptul. Cat am stat in casa fara prea multa agitatie a fost ok, problema a aparut cand am mers la facultate, m-am plimbat prin oras si alte astfel de activitati. Nu a facut fata, chiar deloc. Nu transpir mult in mod normal, si ma astept sa am pielea uscata datorita deodorantului... insa n-a fost asa cu deo FA. 
Pe bluza neagra au ramas urme albe, dar nici nu promite ca nu ar lasa asa ceva. In schimb promite 48 de ore de protectie. Ei, eu asta nu o cred. Pot spune ca nici 2ore n-am avut protectie inainte sa transpir. Si nu se simte mirosul deodorantului pe haine, ci cel a transpiratiei..
Sper sa nu dea nimeni cu rosii, am primit aceste produse ca sa le testez si sa-mi spun parerea sincera despre ele. Poate pentru alte fete functioneaza, pentru mine nu. Deodorantul nu e ceea ce ma asteptam sa fie si m-a dezamagit, nu l-as cumpara pentru ca nu e bun pentru mine.
Nu voi inceta sa-l folosesc, chiar vreau sa-l testez o perioada mai mare de timp, sa vad daca-mi schimb parerea despre el, desi sincer nu cred asta.
Voi, trenderitele FA, ce experienta ati avut cu deodorantul?

Va pup!

4 comentarii:

  1. eu am deodorantukl spray si e groaznic:((...

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-un fel ma bucur ca nu-s singura care zice ca nu e bun, dar imi pare rau ca produsele nu corespund asteptarilor. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cel roll-on si imi place.Sa-ti zic cum a fost:Intr-o zi cand am avut sportul m-am imbracat cu o maleta neagra subtire(material licra,cred:D) si nu mi-a lasat urme albe.Acasa cand am ajuns pe la 14 si cv,bluza la subrat era uda,mirosea intr-adevar putin a transpiratie iar cand am dat bluza jos,surpriza!De la subrat mirosea frumos:))inca se simtea parfumul deodorantului.E cam ciudat,zic eu:))
    Ehh,dar mai am timp sa-mi formez parerea.
    Deocamdata,nu e una decisiva:)
    Cat despre lotiune,nu-mi prea place....>:P
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact asa am patit si eu: bluza mirosea a transpiratie, iar subratul a deodorant!:)) Credeam ca sunt nebuna:P
    O sa vad cum se comporta si mai incolo, poate ma obisnuiesc cu el, nu stiu ce sa zic.
    Eu lotiunea o ador!:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...