luni, 9 mai 2011

Cercei cu dalii!

Hello scumpelor!
Pentru ca fata ce comandase daliile plus alti cercei s-a dovedit a fi nesimtita, m-am hotarat sa pun cercelusii la vanzare :)
Cei pe roz si cei pe albastru sunt rezervati, raman restul. Va mai pun niste poze de azi, ma plictiseam. :))
Cei mari sunt dalii - 6 lei/pereche [mov/liliac, verde crud si fucsia-culorile se vad mai bine in prima poza] 
Cei mici de jos sunt trandafirasi cu tija - 3lei/pereche [negru, roz deschis si crem]
Set turcoaz inel (bronz) si cercei (tijele sunt argintii) - 14lei
Trandafirasi cu clips - 3lei/pereche [negru, cappucino(difera putin culoarea, e mai frumoasa) si rosu]
Ineluse cu trandafirasi - 3lei/bucata [rosu, negru, albastru inchis, turcoaz, verde]


Va pup!:*

8 comentarii:

  1. ce-mi place setul cu inel.. mor dupa el. Mai incolo imi iau si eu ca acuma sunt leftera batuta in cuie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Miuri - Stiu bine senzatia!:)) Voi face si mai incolo, de abia astept sa primesc baze!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel ca Miuri , mor dupa setul turcoaz, dar las pe altadata.Da-mi si mie id-ul tau de mess voiam sa vb cu tine ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura - alexantza e id-ul meu, e trecut si in dreapta la contact :P

    RăspundețiȘtergere
  5. mai pune-mi pe lista PLS si un inel tuqoise precum cel din set :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer, nici nu mai stiu toate culorile pe care le vrei!:)) Dar vedem noi dupa ce vin bazele, tot atunci o sa comand si florile!:))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...