luni, 2 mai 2011

Sunt si eu FAntastica!

  Hello!  Am primit astazi produsele FA!:D Am fost foarte fericita si recunoscatoare ca am avut norocul de a fi selectata pentru aceasta campanie!
   Cum m-au prins "lucrand" la cercelusi, am incadrat cativa trandafirasi in poze. Una-doua au zburat si 2 fluturasi acolo! 
   Mirosul ma incanta! Eu asta observ prima data la un produs: daca-mi place mirosul sau nu. Si daca nu-mi place..nu prea cred ca as putea sa folosesc respectivul produs. Imi place foarte mult faptul ca deodorantul nu are un miros puternic, e frumos si discret. Chiar ador mirosul produselor!
   La o prima aplicare, crema intra repede in piele si nu o lasa lipicioasa! I am happy!


   Sa nu indrazniti sa radeti de moaca mea si de cum imi zburau firele de par!:)) Eram prea fericita ca sa ma mai deranjeze!
   Va pup!:*

10 comentarii:

  1. Thanks, Iulia!:"> seaman cu tine!:)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine-ai venit în campania FAntastică. Să nu uiţi de rapoarte, iar tot în cadrul lor poţi să ataşezi poze.

    Spor la trenderit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc frumos! Voi completa imediat primul raport. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce scumpa esti... sa le folosesti cu placere :* stii ca esti talentata, ti-am mai zis :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci frumos!:"> Mereu esti draguta:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...