marți, 10 mai 2011

...Something new

Neatza fetelor!
Habar n-aveam ce titlu sa pun unei astfel de postari, asa ca am pus ce mi-a venit pe moment.
Am cumparat ieri o pereche de cercei, pe care ma gandeam sa o "imbunatatesc" inca de cand am vazut-o in magazin!:))
Asa arata perechea cumparata:
Si cam asa o sa arate dupa ce imi vin "flociricile":
Ii voi atasa dalii negre, cred, acum le-am prins pe acestea [sunt cercei cu tija :))] sa vad cum arata. As putea sa pun floarea jos sau sus, dar tot la mijloc imi place mai mult.
Ce parere aveti? V-ar placea sa mai fac postari de genul acesta?
Si cam ce titlu sa le dau? Le pun eticheta "Proiecte". :P
Va pup!:*

10 comentarii:

  1. hmmm eu cred ca mai frumosi ar fi cu dalii de alta culoare ,o culoare vesela nu pe negru..mie de exemplu cu roz imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma gandeam la negru pt ca se pot asorta la orice:P Si alb sau rosu mi-ar placea. De fapt ar arata bine cu orice culoare, si asa cu fucsia arata tare bine. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumosi, si poti "croseta" infinit in jurul lor. Fie sa aplici, fie sa atarni diverse. Imi plac si cu daliile fucsia, dar ca si tine as prefera albe sau negre sa mearga la tot. Cred ca albe, culoarea asta e cam rar intalnita la bijuterii. Cel putin la ale mele. Ce lungime au? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramona - iti multumesc! Au aproape 8cm, m-am gandit sa-mi mai iau ca sa ma pot juca cu ei, ma gandeam sa le pun si margelute, sa-i lungesc!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma cam tenteaza...dar intai sa scap de ce e important, cei mov. Btw, pandantivul ales de mine se potriveste cu acele si zalele? Nu parea vintage, dar nici prea shiny nu era.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Pandantivele sunt pe drum, sper sa ajunga pana vineri. Se potivesc, oricum, din ce am vazut eu pana acum, ace sunt doar argintii si negre [si bronz, dar asta e alta poveste], nu sunt argintii antichizate sau inca n-am dat eu de ele. :)) Zale sunt si argintiu deschis si argintiu mai inchis.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Oo madame..avem banner nou pus pe blog :-> ne place place place..
    uei da`o pietricica nu ai ca sa pui in loc de dalie? is curioasa cum arata cu pietricica colorata ::D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Avem avem:D numai tu sa ai?!:))
    Uei n-am pietricica asa marisoara;)) daca o sa prind vreodata o sa-ti indeplinesc "fantezia" :))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. fantezie..auzi la ea ce antipatica >:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Lasa ca ma iubesti ca-s mica si cute:D:)):*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...