miercuri, 18 mai 2011

Cercei Something Special



Hello!
Nu stiu cat de speciali vi se vor parea voua acesti cercei, insa eu asa ii consider. :)
Eu am facut lantisorul cu bilute, una cate una, mi-am si piscat putin degetelele, dar a meritat, cred eu. 
Nu va mai zic ca telefonul meu e certat cu culorile [cucu ..bau! :))], cerceii sunt "bronzati", iar daliile sunt peachy.




Lungime: aproape 10cm lungime(tortita inclusa)
Pret: 13lei

Va pup!:*

P.S.: Nu uitati sa participati la concursul de pe pagina mea de facebook! Puteti castiga un parfum Dr.Taffi Oferit de bio-cosmetics si bijuteriile create de mine!




P.S.2: Spuneti voi ca nu-i sta bine papusicii cu cercei! E Madalina si e o scumpa!:* [sa nu ma omori pt ca am furat poza:P ti-am si "marcat-o"]

10 comentarii:

  1. Ui la ei ce frumosi sunt :)) chiar sunt speciali probabil datorita daliilor..Am ramas surprinsa ;))cand am dat in josul paginii ..Ma simt onorata sa apar in postarea aceasta :* cred ca am avut un feeling cand am zis ca mai bine nu o "marchez" ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Beauty-s - Merci, si mie-mi plac tare mult!:* Eu ma gandeam sa nu te superi ca ti-am preluat poza:P Ti-am marcat-o eu sa vada lumea ca esti tu, dc sa nu marchezi pozele?;))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu nu cum sa ma supar ...poi cand am scos poza de pe aparat m-a luat lenea sa ma deschid potoshopul pentru ca nici memorie numai am si nu aveam chef sa ma enervez. . .:D la asta m-am referit ..deci de acum daca mai vezi o poza fara nume inseamna ca a dat peste mine o doza de lene :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca nu doar tie ti se par speciali, chiar sunt frumosi si romantici. Culoarea daliei se preteaza perfect la aspectul vintage al metalului.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos! Cred ca mie mi se par mai speciali pt ca ma gandesc cat m-am chinut sa fac lantul cu bilute, sa-mi iasa buclele mici :))
    Intr-adevar culoarea daliei se potiveste de minune cu metalul.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Koko, ma bucur ca-ti plac!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt superbi..dc le poti pune o dalie neagra ii vreau eu..ma refer dc mai poti face unuii :) pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Pot, sigur. Ii vrei deodata cu inelele sau mai repede? Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...