marți, 24 mai 2011

Lotiune de corp FA

Hello!:)
De deodorant am vorbit, a venit timpul sa spun cate ceva si despre lotiune.

Lotiunea mea e Firming Body Lotion Caffeine & Green Tea.
Nu am multe lucruri de zis, imi place mult lotiunea. Am mai zis ca-mi place la nebunie mirosul  .
Imi place mult ca se absoarbe repede in piele si nu lasa pelicula grasa. O folosesc seara, am pielea normala, deci nu am nevoie sa o aplic de doua ori pe zi, insa nu cred ca hidrateaza 48h, cum este specificat pe ambalaj. Nu pot spune ca pielea mea este mult mai catifelata acum, insa arata mai bine decat daca n-as folosi nimic. Oricum, cred ca orice lotiune face pielea sa para mai catifelata, nu? Totusi, imi place mult crema, cred ca am fost cucerita de miros si nu mai am scapare!:))

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...