duminică, 1 mai 2011

Giveaway Adyna!

      Buna fetelor!
   Prin blogosfera (si nu numai) circula multe giveaway-uri la care puteti castiga pensule Sigma. Am decis sa fiu mai nesimtita si sa particip la mai multe din ele. De ce? Pentru ca imi doresc cu adevarat sa castig o pensula! Nu am nici macar o pensula Sigma (deh, eu am Elf si Avon) si chiar imi doresc sa vad cum sunt. Daca s-ar intampla sa castig la 2 concursuri (nici la 1 n-am noroc), as renunta la unul din ele, normal! Asa mi se pare frumos.
   Adyna organizeaza un giveaway pe facebook, aici cititi detalii si va inscrieti tot acolo.
   Premiul [sursa foto]:
   Concursul se va incheia pe 9 mai la ora 23:59, iar castigatoarea va fi anuntata pe facebook! Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...