duminică, 15 mai 2011

Bratara cu snur

Nu e deloc frumos sa lipsesc cate 2 zile si apoi sa postez intr-una!:)) Dar e sanatos...nu?
Asta e ultima postare pentru azi, o sa ajung sa n-am ce sa postez in ritmul asta!:))
Am incercat sa fac o bratara cu snur, n-am stiut exact cum se folosesc capetele de snur, dar m-am descurcat gandind logic!:)) Cred ca mi-a fost lene sa caut pe net. 
[Maine voi edita postarea - voi pune o poza cu bratara, sa se vada tot, nu asa, pe mana]
Am avut un singur charm ramas de la prima mea comanda ;)) Am vrut sa pun 3 snururi in culori asemanatoare si sa o pastrez simpla. Am mai vrut sa le impletesc, dar nu mi-a placut cum arata. In plus, sunt destul de groase snururile, deci nu necesita impletire. 

Va pup, noapte buna!:*

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...