joi, 19 mai 2011

Inele cu fluturasi si nu numai!

Hello!
Am primit o comanda cu cateva materiale si am incercat bazele de inele cu diferite flori, sa vad cum arata!:)) Nu le-am lipit, deci se pot schimba culorile florilor, insa nici nu dispun de multe culori (rosu, peachy, roz deschis, alb, negru).
Arata atat de dragut ca nici nu i-as pune trandafiras!:)):X Dar atunci unde ar mai fi amprenta mea?:) [inelul e argintiu]
Si asta e scumpic rau!:X [e de bronz, stiu ca nu se prea inteleg culorile]
Arata tare..deosebit! E rezervat deocamdata.
A inceput sa-mi placa bronzul. Arata asa frumos cu dalia asta de un rosu aprins!:X


P.S.: Inelele sunt 8 lei, in caz ca se intreaba cineva!:))


Ce credeti, sunt frumosi fluturasii mei si celelalte inele?;;)



Va pup!

10 comentarii:

  1. :X m-am indragostit de primele 2:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dalyda - cred ca si eu!:)) Si ultimulma atrage tare, poate din cauza rosului ala aprins!:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaiii ce frumoase sunt :X primul cel putin este mortal :D

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt frumoase, ultima e pe gustul meu..dar baze din acelea cum erau inelele cu dalii, simple, dar mai late, cu model nu ai mai gasit ? eu cu alea as vrea inelele :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca-ti plac alea, inca n-au adus la magazin. N-au trecut 2 saptamani, dar eu verific zilnic oricum :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte, foarte dragute :) I`m in love :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci frumos! Imi pare rau ca tb sa le vand:)):*

    RăspundețiȘtergere
  8. vai doamne ce frumoase sunt toate :x bravo bravo ma bucur ca ne incanti cu asemenea modele :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Beauty-s - merci, asta e doar inceputul >:) :)) :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...