marți, 3 mai 2011

Cercei..Big&Blue!

   Hello! Azi n-am inspiratie pentru titluri [nu e evident, nu?], asa ca trec la descriere si imagini.
   Sunt mari, lungi si albastri (albastru deschis transparent). I-am facut cu margelute de plastic, cu cristale ar avea un pret mult mai mare si pana nu-mi gasesc cliente nu ma incumet sa bag banii si sa nu-i recuperez!:)) Dar daca va doriti o pereche de cercei asemanatoare cu o alta (poate vedeti ceva pe un site strain sau la vreo vedeta) si va doriti sa stiti cat si cum, putem vorbi pe mess! Nu ma pricep eu la toate, dar invat. As fi fericita sa fac cercei la cerere!


   Lungime: aprox. 16.4cm (tortita inclusa).
   Latime: peste 6cm

   Deci..va plac? Am reusit sa-i fac lungi?:)) Nu m-am putut abtine sa nu-i incarc cu un fluturas!:D

   P.S.: Nu bagati in seama bluza mea sport, buna de purtat prin casa!

10 comentarii:

  1. Deci...sunt absolut SUPERBI!!!!:X:X:X
    Tu vrei sa mor aici??:)))
    Vreau bani,vreau bani:))
    Ahh..abia astept sa fie ai mei8->
    Chiar daca ii va cumpara pe acestia altcineva,vei mai putea face altii la fel nu?:-s
    :*Si te felicit pt tot ce faci!!!:*\m/

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, Doamne fereste, cum sa te omor?!:)) Eu vreau sa fac modele frumoase care sa atraga fetele!:D
    Daca imi mai raman margele o sa mai fac:P
    Ms frumos, te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Madlen - Ms:* uite link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=171036479621740&set=a.168058393252882.42011.168039959921392&type=1&theater
    Acolo le pun la toti preturi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex cred ca se vor bate fetele pentru cerceii ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata.M-am hotarat:))
    Vreau 2 perechi de cercei;;)
    Acestia albastri si inca o pereche.Ti-am lasat comentariu pe facebook.
    Iti pot depune banii intr-un cont bancar?
    Daca ii poti rezerva pana vineri iar vineri iti pun banii:-ss.
    Te puuup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunshine - Am vazut prima data pe fb, numai acum am vazut pe blog!:))
    Cea de-a doua pereche (cu cristale) i-am vandut chiar in seara asta!:(
    Pot sa rezerv, daca ii mai vrei.
    Imi poti da add pe mess sa vb: alexantza e id-ul meu.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ahh..:(Atunci raman doar acestia;;)
    Vorbim vineri,da?:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, acum ii trec Rezervati pe fb, ca-s uituca!:))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...