duminică, 15 mai 2011

Yeeeey! Ramonei ii plac cerceii:D

Scumpa mea Ramona [n-am intrebat-o daca vrea sa fie a mea, dar o iau eu cu forta!], a vrut niste cercelusi [cerceloi] mov pentru viitoarea ei rochie mov. Zis si facut, am comandat materialele alese de ea si azi m-am apucat de asamblat. Nici nu va zic cate emotii aveam, eram sigura ca n-o sa-i placa si ea imi spune ca-s exact cum i-a vrut!:)) Emotii cu rezultat de asta sa tot am!:D
Ii multumesc Ramonei, e o scumpa!:*
Acum ma pun sa fac perechea, eu eram convinsa ca nu-i vor placea si am terminat doar unul, sa nu modific doi!:)) Au 17cm, oricum va dati seama ca daca sunt pentru ea, atunci sigur sunt lungi si impunatori!

Va pup!

15 comentarii:

  1. Felicitari !!!Vezi ti-am zis eu ca ai sa faci treaba buna, nici nu ma gandeam astfel.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Eu mereu am emotii de astea, cand cere cineva un model mi-e frica sa n-o dau in bara!:))
    TE pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumosi!Si eu as vrea cercei pe crem ceva,dar eleganti pentru banchet...se poate?cat ar fi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Madlen - Merci! Daca ai vreo poza cu un model sau te gandesti tu la ceva, imi spui si eu caut materialele si-ti spun costul, pe urma alegi tu ce vrei. Sa-mi dai mail daca esti interesata:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Madlen, adica ai mei nu-s eleganti????? :)) Eu i-am vrut pentru o nunta, dar cum e abia in august mai mult ca sigur o sa ii port si la ocaziile anterioare. Rochia e pe un umar, la gat nu am nimic, bratara nu voi purta, m-am gandit ca nu exagerez daca imi pun cercei opulenti.
    Multumesc mult Ale, tocmai i-am aratat miresei si i-au placut foarte tare. A si glumit ca noi (eu si my bff) avem de gand sa o eclipsam.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramona - Eu nu cred ca exagerezi, mai ales ca-ti sta bine si lumea s-a obisnuit sa fii mai deosebita! Si mirei ii spun ceva, poate o nelinistesc putin: tu n-ai nevoie de bijuterii ca sa eclipsezi pe cineva, reusesti de minune fara! Oricum, cred ca vei avea bijuterii mai impunatoare decat ale ei!:))
    Iti multumesc mult, nu stii tu cat ma bucur ca-ti plac!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ale vreau si eu o pereche pe negru asa :D
    chestia aia de sus e argintie? :D:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumosi sunt :X vor fi foarte admirati cerceii :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaii ce superbi sunt :X imi plac foarte mult cercelusii care-i faci ;))

    Apropo, ai un award la mine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Iulia - E argintie (argintiu antichizat), doar ca nu-s margele negre asa :( Poate o sa gasesc ceva in genul asta altundeva. Is rosii asa ;;)
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Beauty-s - Merci:* Ramona va fi tare admirata, in rochia ei superba mov:X

    RăspundețiȘtergere
  12. mergelute rosii asa cum i-ai facut pe ai mei ;;) apropo Ale stai pe aproape :> pentru ca voi posta cateva poze cu cerceii :D :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Mad@ - Merci frumos, si pt complimente si pt award!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Beauty-s - Margelele de la ai tai sunt biconice, cele rosii vor fi exact ca acestea mov, la fel de mari;)) Astia sunt si putintel grei:P
    De abia astept pozele!:D:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...