duminică, 1 mai 2011

Cercei cu fundite rosii

   Se putea sa treaca 1mai fara sa sarbatoresc eu facand o pereche cute, cute si mai cute de cercelusi?! Eu-s tare incantata de ce am reusit sa fac! Si cand ma gandesc ca asta e doar inceputul..:))
    Am ramas fara ace (cred ca daca mai gasesc 3 e minune!), asa ca nu i-am putut face cat de lungi mi-i imaginam eu..dar nu-i nimic, cum imi vine comanda, cum ii "lungesc"!


    Va plac astfel de cercei?
    Am "albit" o poza sa vad daca reusesc sa fac trandafirii mai clari:
   Va pup!

14 comentarii:

  1. Wow, sunt pur si simplu ADORABILI! Imi plac cel mai mult dintre toate modelele realizate de tine :) Felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc frumos, ma bucur mult ca iti plac!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. How can u not like those earrings?!:D:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimule - Daca ii porti, ti-i fac cadou!:D;)

    RăspundețiȘtergere
  5. mvai ce cute suuuuuuuuuuuuunt!!!!sunt aurii sau argintii? ca nu imi dau seama :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Iulia!:D:* Sunt argintii, m-am chinuit rau cu pozele!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt asa cuuuute :) super cute! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Merciii!:* Sunt cute, cute si mai cute!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt minunati :X cei mai frumosi pe care i-ai facut pana acum ,ti-am lasat un mesaj pe facebook :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte draguti :X Ai un simt al culorii si al formelor dezvoltat, desi cred ca ti-am mai spus asta. ies minunatii din mainile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Lbertat - Esti prea draguta! Iti multumesc frumos:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...