joi, 5 mai 2011

Cercei Special Green

  Hello!:D
   Iar n-am inspiratie la titluri, dar bine ca am la modele de cercei, asta e mai important!:))
   Cercelusii de azi sunt realizati cu margele de sticla sau cristale, nu stiu cum sa le deosebesc si de la Choco am invatat ca nu exista "cristale de sticla"! Margele sunt fatetate, au o culoare foarte frumoasa de verde, transparent.
   Pentru preturi va invit sa vizitati pagina de facebook!;)

   Pupici!

P.S.1: Iulia, merci din suflet!:X

P.S.2: La multi ani, barbatilor! In special iubitului meu!:P

2 comentarii:

  1. nice:) i like it.. la multi ani prietenului tau :) Cat despre banner, ma uit imediat, oi fi gresit ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, il astept! [bannerul] :))
    Mie tot mi se pare ciudat si tot ma gandesc cand vad "La multi ani!" la o zi de nastere!:)) Dar oricum mai sunt cateva ore pana la ziua lui:))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...